Monthly Makeup Basket - Decembrie

Bună!
În ultima zi de toamnă mi-am revizuit colecția și am ales produsele pe care le voi folosi în decembrie. Ideea de Monthly Makeup Basket (mmb) am preluat-o de pe Instagram, aceasta fiind practic un mod convenabil de a folosi toate produsele din colecție, prin rotație. Cred că este o metodă eficientă pentru fetele care au multe produse și nu le folosesc pentru că uită despre ele, sau se axează pe ceva nou. Eu aplic acest principiu doar de dragul de a folosi produsele din colecția mea care sunt testate pe animale sau nu îmi plac, cu ideea de a le consuma și de a le înlocui, dacă este cazul, cu altele. Așa arată mmb pentru decembrie:
Arată un pic diferit față de ce am avut în coș în noiembrie, dar produsele de bază sunt cam aceleași. Păstrând aceeași ordine ca luna trecută, voi începe cu ochii.
Cred că la acest capitol au avut loc cele mai multe schimbări. Am aruncat mascara pentru că am folosit-o timp de 3 luni și am înlocuit-o din motive de igienă - cu aceeași mascara, Maximum Definition de la Essence. Este produsul meu preferat pentru gene.
Următorul produs este mini trusa de farduri - am terminat-o pe cea de la Paese și am trecut la paleta Berry Love de la Avon. Aceasta este una dintre cele mai vechi articole de makeup din coleția mea, nuanțele de mov merg bine pe timp de iarnă și nu în ultimul rând, Avon testează pe animale. Cu toate acestea, paleta este generoasă în ceea ce privește gramajul, culorile sunt un pic prăfoase, dar merg pentru utilizarea zilnică. Cum se vede din poză, paleta a fost destul de mult folosită.
Un al treilea produs care a fost schimbat este creionul negru de la Oriflame, The One, care i-a luat locul unui alt produs - de care mă bucur că am scăpat. Creionul este moale, dar nu destul încât să nu apăs prea tare când trasez linia de tuș. Nu cred că-l termin luna aceasta, dar e un produs decent pentru folosirea zilnică.
Celelalte două produse, gelul pentru sprâncene de la Freedom Makeup și baza pentru fardul de pleoape de la Melkior sunt folosite zilnic, nu am alte produse din aceste categorii și mă bucur de ele.
În decembrie, aș vrea să pot ajunge la partea metalică în fardul cu nuanța cea mai deschisă, să termin baza de fard pentru că are ceva timp de când o am și să consum în continuare celelalte articole.
La capitolul machiajul feței, am terminat fondul de ten The One de la Oriflame și l-am înlocuit cu un BB cream de la Lioele, un brand de la care am mai folosit alte produse de acest fel, dar și de curățare. Nu am folosit încă acest BB cream, așa că sunt foarte curioasă de cum ne vom înțelege. Pudra translucidă de la Innisfree, No-Sebum Mineral Powder, iluminatorul de la Makeup Revolution și bronzerul de la Paese au fost folosite cu spor și reprezintă singurele produse din categoriile respective pe care le am, așa că nu prevăd vreo schimbare în ianuarie. Nu am nicio doleanță în ceea ce privește aceste patru articole pentru decembrie, vreau doar să le folosesc cu spor și să mă bucur de ele în continuare.
La capitolul produse pentru buze, am terminat un lip liner de la Trend it Up și am ceva progres în ceea ce privește rujul roșu de la Avon în nuanța Red Extreme și creionul de la Freedom Makeup. Luna aceasta vreau să folosesc doar ce se vede în poză, pe motiv că vreau neapărat să termin cât mai reprede rujul - e cel mai vechi produs din colecția mea - și creionul, care este îngrozitor: se rupe vârful de fiecare dată când îl ascut, practic jumătate din ce am „consumat” s-a dus pe apa sâmbetei. Rujul de la Nyx Lingerie, în nuanța Embellishment, îl port în portfardul din geantă, îmi place și cred că voi pune mai mult accent pe el la anul.
În ceea ce privește parfumul, am terminat sticluța de Miss Giordani de la Oriflame, așa cum plănuiam. Am ales să folosesc apa de parfum La Vie est Belle de la Lancôme, din motiv că îmi place acest produs în sezonul rece - are un miros plăcut și puternic. Cred că voi reuși să o termin prin martie, dar mai vedem. Am marcat unde sunt acum (banda argintie) ca să văd unde ajung în ianuarie.
Am decis să adaug o nouă categorie și anume cea a ojelor. În afară de o bază și două nuanțe de vară, toate sticluțele mele sunt de la firme care testează pe animale și deși îmi plac mult, vreau să le consum în timp. Am în jur de 35 de oje, dar luna aceasta aș vrea să mă axez pe acestea trei, am marcat cu banda argintie unde sunt acum. Nuanțele sunt următoarele: The One Long Wear Nail Polish în Mystic Forest, văzută aici. Îmi plac ojele din această colecție pentru că sunt opace, pensula e foarte comodă și e ușor de lucrat cu ele. Rimmel London 60 seconds, nr. 843 Midnight Skinny Dip este o altă ojă a cărei compoziție, pensulă și nuanță îmi plac foarte mult. Tind să port această nuanță de albastru în sezonul rece, iar faptul că mă întorc an de an la ea denotă că nu voi renunța la culoare atunci când voi termina sticluța aceasta. Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105 este cea de-a treia ojă, cel mai mult folosită dintre acestea trei. Îmi place mult sticluța și pensula, dar vreau să o termin pentru că mai am o ojă roșie. 
Doleanțele mele pentru această categorie în decembrie: sunt sigură că voi termina oja roșie, posibil pe cea verde, îmi doresc să rămân doar cu cea albastră la finele lunii (și ale anului), dar vom vedea.
Cam acestea sunt produsele pe care plănuiesc să le folosesc cu drag și spor în ultima lună a lui 2018. De la Crăciun încolo, voi mai alterna la capitolul farduri - vreau să folosesc paleta mea de la Makeup Revolution (și încă una care e pe drum spre mine de la aceeași firmă) - și alte oje sau parfumuri, dar produsele de bază rămân acestea.
Ce culori preferați să purtați în sezonul rece? Aveți un Monthly Makeup Basket sau folosiți aceleași produse? Regăsiți un produs preferat sau care nu v-a plăcut în colecția mea?

Comentarii