Rutina mea de îngrijire a tenului toamna

Știu că suntem în ultima lună de toamnă, dar cu toate acestea, am vrut să vă arăt ce produse mi-au îngrijit tenul în ultimele luni. Poate câteva dintre ele se regăsesc și în lista cu produse pe care le-am folosit primăvara, dar am și câteva produse noi. În poza de mai jos, vă arăt ce produse am folosit în rutina mea de îngrijire a tenului toamna (și vara:D ):
Au avut loc câteva modificări în ceea ce privește produsele pe care le folosesc, am scos ceva, am adăugat altceva, dar momentan pot să spun că sunt relativ mulțumită de ce produse am în colecție. Din poză lipsește spuma de curățare/demachiere de la Lioele, pe care am mutat-o într-un alt recipient, pentru că e aproape pe sfârșite.
Ca să le iau în ordine, dimineața mea începe așa: îmi curăț tenul cu spuma de la Lioele, apoi aplic acest toner bifazic de la Alverde - este un alt tub, diferit de cel din primăvară. Este ok, dar pe final tinde să îmi facă fața ca de stafie - rămâne mai multă argilă decât fază lichidă în tub și de aici rezultatul.
După toner, aplic crema de zi - Viorica grapes, despre care v-am vorbit recent. Apoi, dacă urmează să ies din casă, aplic această cremă cu protecție SPF 50 de la Sun Dance, o marcă proprie dm (ca și Alverde, Ebelin, Balea și Trend it Up).
Atunci când ziua e pe sfârșite sau vreau să mă demachiez, pentru ochi folosesc această soluție bifazică de la Balea. Este foarte bună, îndepărtează tușul cu ușurință și nu îmi deranjează ochii. O recomand.
După ce îmi curăț pielea cu spumă demachiantă, aplic acest serum Q10 de la Balea. Este un produs mediocru - hidratează, dar nu am văzut vreun efect wow. Trebuie neapărat să-mi iau un ser, preferabil ceva producție coreeană, dar până atunci îl folosesc pe acesta. Ultimul produs este crema pentru ochi de la Alverde, pe care ați văzut-o la mine și data trecută. Își face treaba.
Pentru corp, am început să folosesc acest produs-minune despre care v-am vorbit aici. Balsamul pentru corp All Over Rescue de la Barnangen este un produs pe care pielea mea îl iubește. Se absoarbe repede, nu lasă nici urmă de peliculă, l-am folosit cu succes și pe față ca bază pentru machiaj. Conferă o senzație de prospețime pielii și mie-mi place foarte mult, pentru că hidratează din plin pielea în această perioadă mai rece. Pentru îngrijirea buzelor, folosesc balsamul clasic de la Nivea. Nu este CF, dar dacă tot îl aveam în casă, mi-am zis să-l folosesc. După ce-l termin, îmi voi îndrepta atenția către un brand Cruelty Free.
Și pentru că spuma mea de curățare și tonerul sunt aproape terminate, în locul lor voi folosi aceste produse. Săpunul natural cu scorțișoară, adus din Grecia (merci mult, Andreea!), va lua locul spumei de la Lioele. Nu știu cum se va comporta; am mai folosit săpunuri naturale pentru așa ceva și mi-au plăcut. Apa-toner de la Balea e ceva ce nu am mai încercat, așa că sunt curioasă de ce efect va avea asupra pielii mele.
Acestea sunt produsele pe care le-am folosit și le folosesc în continuare pentru a-mi îngriji pielea. Voi ce preferați în acest sezon? Vă schimbați rutina în funcție de temperaturile de afară, sau rămâneți fidele anumitor produse?

Comentarii