Viorica grapes - cremă hidratantă de zi - Review

Bună!
Am revenit pe blog cu noi forțe, ceea ce înseamnă că vor urma aritcole cu review-uri la produse ce în timp mi-au devenit dragi și s-au adeverit a fi potrivite necesităților mele. Printre acestea, se numără crema antioxidantă de zi de la Viorica Cosmetic, din gama grapes.
Despre Viorica am auzit multe, încă din copilărie, când am folosit din plin produsele lor. Viorica este un brand din Republica Moldova, iar cele mai memorabile produse ale lor pe care le-am testat sunt șamponurile din plante și un parfum pe care mi l-a luat taăl meu când am împlinit 14 ani. Multe s-au schimbat de atunci, mai ales ambalajele, dar cert este că de fiecare dată când aud despre brand, îmi amintesc cu drag despre casă și copilărie.
Crema aceasta am primit-o cadou de la mama mea și dacă inițial nu mă așteptam la cine știe ce, produsul m-a uimit în mod plăcut. Este o cremă antioxidantă, cu efect de lifting, oferă hidratare și protecție naturală +4 SPF (un lucru în plus, dar care trebuie suplinit de altfel produse care au un factor SPF mult mai mare). Nu conține parabeni și parafine și nu este testată pe animale, un lucru care pentru mine reprezintă un mare plus (bravo, Viorica Cosmetic!). Cu această ocazie, brandul are susținerea mea și cu siguranță mă voi întoarce la acesta de fiecare dată când voi avea ocazia.
Să revin la cremă: are o textură lejeră și se potrivește foarte bine ca bază pentru machiaj. Asigură o bună fixare a cremei mele cu SPF 50 (despre care vă vorbesc în curând) și a fondului de ten, dar și a celorlalte produse tip pudră - bronzerul și iluminatorul. Elementul de bază în această cremă este uleiul din sâmburi de struguri, extractul din frunzele viței de vie din soiul Viorica și un complex vitaminic. Aceste elemente luptă eficient cu ridurile, cu semnele de oboseală și conferă pielii elasticitate și strălucire.
Pe pielea mea, crema se comportă excelent, o hidratează destul de bine și o pregătește pentru aplicarea produselor de machiaj. Faptul că vine într-un ambalaj cu pompiță, prin care se vede la lumină cât produs mai este, reprezintă un mare avantaj.
Viorica grapes este o gamă de produse pe care vreau să o testez, începând cu crema de noapte și terminând cu lăptișorul demachiant și produsele pentru păr. Data viitoare când merg în Moldova, cu siguranță voi trece pe la un magazin de firmă. Dacă sunteți curioși despre produsele Viorica, le găsiți și în România, online sau în Iași.
Ați încercat vreun produs de la acest brand? V-a plăcut?

Comentarii