Sun Dance by dm - Cremă protectoare cu SPF 50 - Review

Bună!
Dacă sunteți posesoarea unui ten foarte deschis, așa ca mine, știți cum este senzația unei pieli sensibile, state prea mult timp la soare. În plus, soarele tinde să îmbătrânească tenul, ceea ce nu este niciodată de dorit, iar din acest motiv, folosirea unei creme cu factor SPF ridicat este mai mult decât recomandată - mai ales atunci când vine vorba despre un ten mai deschis.
Deși am conștientizat relativ târziu că razele solare influențează negativ aspectul pielii, mi-am propus să nu mai pierd nicio clipă și să încep să folosesc o cremă cu protecție SPF 50. De-a lungul timpului, am încercat mai multe produse, dar vara aceasta am descoperit la mult-iubitul meu dm acest produs de la Sun Dance, Sonnencreme cu factor SPF 50.
Este un produs potrivit pentru a fi folosit în timpul unor activități sportive ce au loc afară, iar eu am început să-l folosesc pe post de bază de machiaj. Aplicat direct pe piele mie îmi provoacă o ușoară senzație de disconfort, însă dacă între piele și produs intervine un strat de cremă, atunci totul este în regulă.
Se prezintă ca o cremă albă, care intră repede în piele și nu modifică sub nicio formă compoziția sau durabilitatea produselor aplicate anterior. Eu folosesc o cantitate destul de generoasă la o aplicare, pe față, gât și decolteu, dar un tub de 50 ml mă ține deja a treia lună. Am prins o ofertă și am cumpărat 3 tubulețe de 50 ml, costau 7 sau 8 lei fiecare, iar prin septembrie am descoperit acesastă cremă-gel, într-un gramaj mai mare - 150 ml - pe care am dat vreo 18 lei. Mi-am făcut rezervele pentru iarnă, pentru că am observat că acest tip de produse se scot de pe piață în perioada rece.
Dacă sunteți în căutarea unei creme cu SPF ridicat, cea de la Sun Dance s-ar putea să vă placă. Este eficientă, economică, nu se oxidează, conferă protecție împotriva razelor UVA și UVB, este rezistentă la apă (sau transpirație). Cu toate acestea, nu uitați că pentru a-și păstra eficiența, o cremă de protecție împotriva razelor solare trebuie re-aplicată pe parcursul zilei.

Comentarii