Îngrijire și hidratare - Nivea și Gerovital fac o echipă bună!

Bună tuturor, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Îngrijire și hidratare!

Pielea este cel mai mare organ din organism și fiind mereu expusă factorilor de stres interni și externi, aceasta necesită o îngrijire aparte. Eu am două produse pe care le folosesc zilnic, și anume balsamul Essential Care de la Nivea și crema hidratantă și matifiantă Happiness de la Gerovital.

Balsamul de buze este nelipsit de pe măsuța mea de machiaj de câțiva ani de când l-am descoperit. Folosesc și alte produse de îngrijire a buzelor, însă pe acesta îl aplic obligatoriu de două ori pe zi: dimineața și seara, deoarece:
 - balsamul este foarte hidratant, fără însă a crea impresia că îmi încarcă buzele;
 - are un miros aproape imperceptibil;
- este cremos și nu trebuie să folosesc mult produs pentru a obține rezultatul dorit;
 - asigură nivelul de hidratare necesar buzelor;
 - este un must have pe timp de iarnă sau în zilele cu vânt.

Al doilea produs l-am cumpărat mai mult din necesitate, deoarece s-a terminat crema mea de la Nivea - nu știu sigur cum se numea, dar era ceva cu Q10 sau Aqua effect. Chiar nu știu deoarece nu am mai văzut-o în comerț (deși tare aș vrea să o am din nou). Happiness de la Gerovital am cumpărat-o la recomandarea Mădălinei și s-a adeverit a fi o alternativă bunicică la crema mea. Plusuri:
 - este într-adevăr hidratantă și îmi place că se îmbibă îmediat în piele, fără însă a lăsa senzația de ten gras sau încărcat;
 - este o bază pentru machiaj eficientă și chiar revigorantă în diminețile acestea gri și reci;
- nu interacționează negativ cu fondul de ten - acesta se așează frumos și uniform;
- are o pompiță care asigură un grad înalt de așa-zisă ”sterilitate” a produsului, deoarece crema nu face contact cu aerul sau obiecte străine și este expulzată într-o cantitate cunoscută;
- și nu în ultimul rând, are un miros foarte plăcut de afine.
Totuși, acest produs are și câteva minusuri:
- pompița, deși este igienică, este cam rigidă; la apăsare dă senzația de praguri și nu pot expulza cantitatea optimă de cremă; produsul nu iese în cantitatea potrivită pentru mine: fie este prea mult, fie prea puțin;
- pe cutie scrie și ceva de matifiere, efect pe care nu l-am resimțit pe pielea mea - cred că este un aspect strict individual.
Mai este un aspect pe care nu știu la ce capitol să-l includ: ambalajul nu este transparent și nu știu cât produs mai am, având în vedere că folosesc o singură cremă. Pe lângă asta, deși scrie că conține 30 ml de produs, este atât de ușor încât nu îmi dau seama cam cât am folosit pănâ în prezent.
  
Impresii: 

Mă mai gândesc în cea ce privește achiziționarea unei a doua creme Happiness când aceasta se va termina, deoarece momentan sunt în cumpănă și aș vrea să încerc și un alt produs ( dar poate că o regăsesc pe minunata mea cremă de la Nivea...). În ceea ce privește balsamul, îl voi cumpăra până când voi găsi ceva mai bun - deși nu știu dacă acest lucru se va întâmpla prea curând.

Ați folosit balsamul de buze de la Nivea sau această cremă de la Gerovital? V-au plăcut?

Comentarii