Ojă pe jumătate de unghie - manichiură drăguță și ușor de făcut!


Bună tuturor, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Manichiură!

Orice femeie care se respectă are mâinile îngrijite, indiferent de faptul dacă își dă unghiile cu ojă sau nu. Eu am faze și faze, când îmi las unghiile în pace, când mă apuc să inventez modele, când fac o manichiură simplă de tot și merg înainte.
Astăzi voi vorbi despre un tip de manichiură care-mi place foarte mult în ultima perioadă. Este ușor de executat și cu un pic de accent pe oricare dintre unghii, arată foarte drăguț.

Primul model este realizat cu ojă roșie, un pic de sclipici și un sticker. Al doilea model, realizat cu  mov, l-am făcut astăzi și am întâmpinat o problemă neașteptată, despre care voi vorbi mai jos. Dar omul învață din greșeli, nu? :)


 Să vă spun  pașii:
- în mod normal, folosesc un base coat - nu aplic oja colorată pe unghia goală (aproape) niciodată. În cazul de față am aplicat base coat doar pe o jumătate de unghie, de la rădăcina ei în sus, din simplul motiv că nu știu să fac linii drepte pe unghie și trebuie să separ zona de ”pictat” de cea ”liberă” printr-un scoth foarte îngust pentru unghie; dacă aplic scotchul peste base coat și dau cu ojă unde-mi trebuie, la dezlipire scotchul îmi ia și top coat-ul de sub el și astfel se strică aspectul unghiei;
- separ unghia în două pe plan orizontal - nu este neapărat ca cele două jumătăți să fie egale, puteți ”ridica” sau ”coborî” zona de vopsire cât doriți;
- dau cu un strat de ojă pe partea superioară, aștept să se usuce;
- folosesc un al doilea strat - nu este necesar dacă oja dvs este mai puțin transparentă decât a mea;
- după uscarea celui de-al doilea strat îndepărtez banda de scotch și aplic un strat de base coat pe jumătatea inferioară a unghiei;
- acum începe distracția: la limita dintre ojă și base coat aplic o bandă pentru unghii care poate fi strălucitoare sau de culoarea ojei.
- lipesc banda pentru unghie bine-bine, aplic un strat de top coat, și aștept să se usuce. Manichiura este gata!
* până la aplicarea de top coat, se poate aplica o ojă cu sclipici pe unghia de accent, un sticker, pietricele sau orice doriți dvs, fără însă a încărca manichiura!

Și acum că am explicat procesul, să vorbim despre produsele pe care le-am utilizat:
 În ambele cazuri am folosit același tip de base coat de la Avon, și anume Nail Experts base coat. Mie îmi place acesta deoarece este economic, cu o formulă foarte ușoară - nici nu-l simt pe unghie, comparativ cu un alt base coat care îmi dădea senzația că îmi strânge unghia. Ce-i drept, acest base coat nu îmi fortifică unghia, însă se usucă rapid, ține timp îndelungat și fixează bine oja. 
Un alt produs pe care l-am folosit la ambele modele de manichiură sunt acele benzi subțiri. Am vreo 30 de bucăți luate de pe eBay, și pot să zic că mi-a plăcut faptul că fiecare bucată vine în ambalaj separat (după cum puteți vedea în poze). Pe lângă asta, benzile vin în mai multe culori - câteva se repetă, dar nu este grav - și cred că țin o eternitate, având în vedere că nu le folosesc tot timpul. Sunt mulțumită de această achiziție și de raportul preț - cantitate - calitate - timp de așteptare.

Și acum să vorbim despre fiecare manichiură în parte:

În cazul mainchiurii cu ojă roșie am urmat pașii menționați mai sus și înainte de a folosi un top coat am mai dat cu un strat de ojă pe unghia degetului inelar și în centru am aplicat un nail sticker cu un model floral - pe acesta l-am luat tot de pe eBay. Am în jur de 50 de plăcuțe cu modele la nimereală. În comanda mea am primit 25 cu flori, fluturi și inimioare albe și 25 cu flori de diferite dimensiuni și culori. Minsul la aceste stickere este că se lipesc cam greu de unghie și au tendința de a se dezlipi la colțuri, așa că recomandarea mea este să le folosiți doar în centrul unghiei. Eu am încercat să folosesc în colțuri și nu se lipsesc în totalitate dacă suprafața nu este plană. La fel, când dau jos oja trebuie să mă chinui puțin mai mult ca stickerele să se dezlipească. A, și în ceea ce privește aplicarea lor: se folosește un ac subțire pentru a dezlipi, cu grijă, modelul de pe plastic, după care se lipește pe unghie și se presează cu ajutorul aceluiași ac, ca fiecare porțiune să se lipsească bine.

Produsele folosite în această manichiură:
 - Avon Nail Experts Base Coat;
 - Miss Sporty Lasting Colour Maxi Brush în nuanța 4253 ( poate că are și o denumire, la mine e cam ștearsă porțiunea aceea așa că nu știu);
 - Pe inelar: ojă de la Ciate mini în nuanța PPM406 - All Aglow;
 -  Tot pe inelar aplic un sticker cu o floare albă la limita dintre cele două zone ( peste oja de la Ciate deja aplicată);
 - Bandă roșie de pe eBay, menționată mai sus pe toate unghiile, mai puțin pe cea de pe inelar;
 - Ultima  mișcare - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping Top Coat.  Despre aceast top coat pot vorbi mult și bine pentru că este preferatul meu și, de altfel, singurul top coat pe care-l mai folosesc - are o textură foarte densă, dar fără a îngreuna unghia. Într-adevăr, dă senzația de 3D și se ciobește foarte greu; pot purta o manichiură și o săptămână fără să mi se ciobească oja la colțuri. Cred că este o inevestiție foarte bună în ceea ce privește produsele pentru unghii.

În cazul manichiurii cu mov am întâmpinat o problemă, pe care o voi menționa la timpul potrivit. Se realizează conform pașilor pe care i-am menționat. Procesul este același ca la prima manichiură, doar că de data aceasta nu am mai pus accentul pe o unghie, am folosit exact același model pe toate unghiile. Problema a intervenit la ultimul pas, când am aplicat top coat-ul. Produsele folosite:
- Avon Nail Experts Base Coat;
-  Astor Fashion Studio în nuanța 304 - Tribe Power;
- Banda mov pe toate unghiile la limita dintre cele două zone;
- Flormar Matifying Top - Coat Perfect Nail nr. 808.
La Flormar a fost buba. Îmi plac ojele de la Flormar și am mai multe, iar acest top coat l-am folosit de câteva ori pe ojă pe toată unghia. Nu am întâmpinat probleme, însă uneori o unghie îmi ieșea mai mată decât alta, chiar dacă foloseam aceeași cantitate. De data aceasta am observat problema abia la sfârșit: benzile mele mov s-au decolorat, după cum se observă în poze. Nu știu care dintre componente a avut acest afect, însă am aflat că nu este bună combinația dintre aceste două produse. Poate că am prins eu o sticluță mai problematică, însă nu voi mai folosi acest top coat dacă mai fac tipul acesta de manichiură.

Impresii:

Lăsând la o parte micile neplăceri legate de incompatibilitate dintre oja mată și benzile pentru unghii, mie îmi palce foarte mult această manichiură. Indiferent de culoarea folosită, modelul este frumos, iar contrastul creează impresia de unghie mai lungă ( sau doar așa o văd eu).

Vouă vă place acest tip de manichiură? L-ați încerca?

Comentarii

  1. This is nice! Nu cred că mi-ar ieși vreodată, tehnica e bună dar cred că tu ți-ai dat și mâna cum s-ar spune :-(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu