Spumă pentru demachiere - salutări din Coreea de Sud!

Bună tuturor, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Lioele!

Nu știu alții cum sunt, dar mie îmi sunt drage produsele cosmetice din Coreea de Sud. Acum nu zic că le-am încercat pe toate, dar am citit câte ceva, am răscolit prin magazine, am vizitat paginile oficiale ale diferitor firme și uite așa am ajuns la Lioele.

Lioele este o firmă de cosmetice care produce diferite linii de spumă pentru demachiere. Ce să zic, am încercat una, din curiozitate, cumpărată de aici - (cred că) singurul magazin din România care comercializează produse cosmetice coreene. Pe lângă Lioele, tot aici puteți găsi numeroase produse cosmetice de renume precum Inglot, Nyx, Duo, Glazel, real Techniques, dar și pensule pentru machiaj profesionale de la Eco Tools. Magazinul este on-line, dar dacă sunteți din Iași (sau treceți pe aici) găsiți magazinul fizic în Iulius Mall. 

Impresii: 
Cum ziceam, am vrut să încerc ceva fabricat în Coreea de Sud și văzând această spumă demachiantă  am pus-o imediat în coș. Ce-i drept, are mai mult aspect de gel care face spumă odată aplicat și masat pe piele, dar dacă pe ambalaj scrie spumă... spumă să fie!
Primul meu produs face parte din setul A. C. Control - Foam Cleanser, Deep Cleansing Program și ceea ce mi-a plăcut la acesta:
- volumul de 150 de ml, care este foarte economic, deoarece este necesară aplicarea unei cantități foarte mici - cam cât un bob de mazăre (poate două);
- mirosul foarte subtil de parfum;
- spuma rezultată nu este formată dintr-un milion de balonașe, dar aderă foarte bine de piele și dă senzația de îmbibare, ca o cremă de zi;
- eu sunt o persoană cu ten mixt și spuma respectivă este ca o mină de aur, iar efectul de fresh de după folosirea acesteia durează ceva timp;
- folosesc acest produs și dimineața, iar pielea mea înflorește ca un cireș în mai;
- senzația de după folosirea acestei spume este de squeaky clean - pielea ”scârțâie” de curățenie, ceea ce pentru mine este un plus mare cât planeta Jupiter.

Ultimul punct a fost acela care m-a determinat să îmi cumpăr o altă spumă pentru demachiere de la aceeași firmă. De data aceasta, am cumpărat de pe eBay, dar o spumă dintr-o altă gamă, Lioele Vita Juicy Foam Cleanser, cu aromă de Golden Kiwi. Ambalajul arată la fel, cu un gramaj de 150 de ml, care mie îmi ajunge cel puțin pentru 2-3 luni - alternez acest produs cu o spumă de la Avon pe care o voi prezenta într-o altă postare. Culoarea diferă - este de un galben-verzui și evident, miroase a kiwi, dar un miros foarte subtil și ușor. Nu știu să citesc hieroglife, dar am impresia că aceste două spume pentru demachiere marca Lioele au aceleași componente, cu câteva diferențe - pe pielea mea se resimte același efect.
În concluzie, voi rămâne fidelă acestui brand. Parfumul ușor, ambalajul economic și efectele pe care le are aceast produs asupra pielii mele apar ca niște mari plusuri în lunga mea listă de produse cosmetice care-mi fac inima să bată mai repede.

Voi ce fel de spumă de demachiere folosiți? O zi frumoasă să aveți :D

Comentarii