Live Lagom - un îndemn pentru pielea ta din partea Barnängen!

Fie că este vorba despre relațiile cu alți oameni, carieră sau atitudinea față de lume, echilibrul este un concept important, greu aplicabil, dar pe care mulți și-ar dori să-l implementeze în viața lor.
Când vine vorba despre echilibrul cu natura și cu tine însuți, e dificil să găsești cheia succesului. În acest caz, vin în ajutor factorii din exterior, pe care ar trebui să-i observăm mai des, să învățăm să-i acceptăm și să apelăm la aceștia atunci când simțim că nu facem față singuri.
În ceea ce privește sănătatea noastră, rutina de îngrijire a corpului este importantă și cu siguranță am dat rateuri de multe ori, mâncând ce nu trebuie, dormind mult prea puțin sau alegând un produs de skincare nepotrivit tipului nostru de piele.
Vă pot ajuta la ultimul capitol, spunându-vă despre experiența mea cu produsele de la Barnängen, un brand suedez specializat în îngrijirea corpului și care ne îndeamnă să trăim lagom. Lagom este un cuvânt pe care suedezii îl cunosc prea bine: înseamnă echilibru în toate. Nici prea, nici foarte, ci exact atât cât este nevoie. Lagom este aplicat de către Barnängen atunci când sunt create liniile de îngrijire, atunci când sunt alese componentele și atunci când se gândește ambalajul. Pe care eu, apropo, îl ador, datorită minimalismului. Ambalajul nu este nici prea împopoțonat, nici mult prea simplu. Ați înțeles voi - este lagom :)
Dar să vă povestesc despre produsele pe care le-am testat și ce produse mi-au fost trimise de către BuzzStore. După ce am completat chestionarul și am fost aleasă ca Buzzer, am primit un colet cu o cremă de duș și un lapte de corp destinate pielii sensibile, un balsam pentru corp, un coșuleț spa și câteva mostre pentru a le oferi prietenelor mele să testeze și ele produsele de la Barnängen.
Desigur că le-am făcut poză când au ajuns ca să fac un InstaStory și am uitat să salvez poza, dar vă arăt fiecare produs în parte, să le vedeți mai bine (ca lupul din Scufița Roșie) :)
Așa arată cele trei produse full size, care fac parte din gama Nordic Care - loțiunea de corp Sensitive, Body Balm-ul All Over Rescue și crema de duș Sensitive. Le iau pe rând:
Loțiunea de corp. Am aplicat-o după duș și mi-a plăcut cum se comportă pe piele. Este destul de lejeră, intră repede în piele, cu un grad de hidratare mediu. E potrivită pentru vară, în cazul meu, pentru că iarna am nevoie de ceva mai hidratant. Conține extract din floare de soc și 5% Cold Cream. Îmi place că are pompiță și că e ușor de utilizat. Ce nu îmi place la acest produs este faptul că se simte ca o peliculă pe mâini, îmi simt palmele mai uscate după ce folosesc această loțiune. Lucru ciudat, pentru că pe restul corpului se comportă impecabil.
Balsamul de corp All Over Rescue este preferatul meu dintre toate cele trei. Are o textură lejeră, miroase subtil a ceva floral, un miros din copilăria mea, dar nu îl pot plasa undeva anume. Cert este că atunci când desfiletez capacul, mă lovește melancolia. Balsamul - adică crema - are o textură un pic mai heavy decât loțiunea, dar intră în piele destul de repede și nu lasă senzația de peliculă - nici pe mâini. Îl voi păstra pentru iarnă, pentru că are un grad ceva mai mare de hidratare decât loțiunea Sensitive și în acea perioadă a anului am nevoie de așa ceva.
Calendarul din spate mi se pare foarte drăguț, are câte un îndemn pentru fiecare lună, câte un pas care poate fi implementat pentru a ajunge la un echilibru cu propria persoană. E și destul de minimalist, exact cum îmi place mie.
Body Balm-ul se prezintă așa, într-un borcănel minimalist (v-am amețit cu termenul acesta, nu-i așa?), cu un design impecabil. Îmi place mult mitovul floral și faptul că nu are multe elemente care să sară în ochi. Crema conține 5% Cold Cream și cred că datorită acesteia oferă hidratare, dar în același timp o senzație de prospețime.
 
Crema de duș Sensitive - are același ambalaj ca și loțiunea de corp (minus pompița), același design și același gramaj - 400 ml. Miroase la fel de bine, floral, natural, datorită extractului de flori de soc și 5% Cold Cream. 
Eu nu prea folosesc crema pentru duș, de obicei optez pentru gelul de duș sau săpunurile naturale, dar o cremă de duș din când în când în rutina mea nu strică. E un produs pe care este plăcut să-l folosești, pentru că e destul de cremos încât să simți că hidratează pielea, dar blând și eficient, astfel încât după duș mă simt revigorată. Îmi place nespus de mult mirosul floral, pentru că este natural - de parcă fac duș într-un câmp de flori. Fun fact - dacă lagom înseamnă echilibru, barnängen înseamnă câmpul de flori al copiilor. Mi se pare un lucru lăudabil faptul că produsele sunt exact așa cum sunt denumite - florale.
 
Pe lângă cele trei, am primit câteva mostre și mici cadouri pentru prietenele mele, dar și un coșuleț Spa - de când mi-am dorit așa ceva! Conține un burete de baie, o mini perie, o piatră ponce și - ce mă încântă cel mai mult - o lufă, care este practic un burete natural - scheletul unui fel de castravete de mare. Sună ciudat, dar lufa este un obiect care-mi completează rutina de curățare. De fiecare dată când fac duș, după ce aplic crema/gelul/ce o fi, mai trec odată cu lufa. Este destul de dură încât să exfolieze pielea, dar nu exagerat de rugoasă, astfel încât merge folosită zilnic. Restul articolelor nu le-am folosit încă, dar faptul că am un loc special pentru așa ceva - un coș din lemn simplu și elegant - mă încântă mai mult decât ar trebui :)
Eu am avut ocazia să testez produsele destinate pielii sensibile, dar găsiți o gamă și pentru pielea normală și uscată sau gama pentru pielea uscată și foarte uscată. Dacă sunteți fan uleiuri de corp, cei de la Barnängen au un produs tare fain, Midsommar Glow, pe care l-am văzut la alte fete. Oana l-a testat dacă sunteți curioase cum e :)
Dacă v-am convins, să știți că găsiți produsele de la Barnängen și în comerț - le-am văzut în dm și Andreea a zis că le-a văzut la Carrefour, dar sunt sigură că apar, dacă nu sunt deja, și pe rafturile altor hypermarketuri. 
Ați încercat produsele de la Barnängen? Cum v-ați înțeles cu acestea? O săptămână liniștită să aveți și nu uitați, lagom este cheia succesului!

Comentarii