Monthly Makeup Basket - Iunie

Salutare!
Am decis să încep o nouă serie pe blog, fiind inspirată de un proiect pe care-l derulez de aproape un an (despre care puteți afla de aici). Ideea mi-a venit atunci mă tot gândeam cum să mă axez mai mult pe anumite produse pe care nu prea le folosesc și care nu se numără neapărat printre preferatele mele.
Spun de la bun început că aceste updateuri lunare nu vor fi foarte diferite unul față de celălalt, pentru că nu mă machiez foarte mult, aș zice că fac economie la produse doar din motiv că folosesc cantități mici sau am articole cu o cantitate destul de mare de produs. 
Iunie înseamnă sesiune, deci ieșit mai rar din casă, deci machiat mai puțin, așa că nu mă aștept la un progres vizibil, dar voi vedea. În poza de mai jos vă arăt tot ce am de gând să folosesc în această lună.
 Nu sunt multe produse, dar având în vedere că-mi place să port un machiaj natural zi de zi, ceea ce am este suficient. Am atât produse pe care le folosesc tot timpul, cât și produse care fac parte din proiectul meu de a consuma anumite articole - project pan, pe care-l desfășor pe Insta. Dar să vi-l arăt mai de aproape pe fiecare:
Maximum Definition volume mascara de la Essence - este al doilea tub pe care-l folosesc și mai am unul pe drum. E o mascara care-mi place foarte mult. Am genele destul de lungi și curbate, iar pentru mine, când vine vorba de mascara, reprezintă o problemă tendința unor compoziții de a-mi lipi genele. Nu sunt fana ochilor-păienjeniș, nici a unor pensule stufoase sau late, așa că ceea ce-mi oferă acest produs de la Essence este exact ceea ce-mi trebuie.
Fredom Makeup Eyebrow Pomade în nuanța Caramel Brown - până de curând, am folosit doar produse tip creion pentru conturarea sprâncenelor, dar după ce am făcut un curs de make-up artist (poate vă povestesc cândva despre), mi-am propus să încerc și acest tip de produs. Inițial îmi făceam griji că nu mi se va potrivi nuanța, eu fiind roșcată, dar nu s-a pus problema. Ceea ce-mi place la acest brow pomade este că pot controla intensitatea pigmentului, iar conturarea sprâncenelor a devenit ceva mai fun. Este singurul produs pentru sprâncene pe care-l dețin momentan, așa că îl folosesc zilnic.
Paese Diamond Trio Eyeshadow nr. 707 - acest trio drăguț își face veacul în colecția mea de aproape un an și este folosit destul de des  - nu se vede prea bine, dar am ajuns la fundul recipientului în cele două culori laterale. Folosesc acest fard și în machiajul zilnic, și atunci când vreau ceva mai special. E destul de pigmentat încât să-l pot folosi fără o bază aplicată în prealabil și se aplică ușor. Îmi place să folosesc cele trei culori pe post de eyeliner, când îmi doresc un look ceva mai deosebit și deseori îl folosesc sub genele de jos, conturând ochiul. Arată foarte frumos și mă avantajează. Mai am două palete - una despre care am vorbit recent și alta care face parte din project pan, dar momentan vreau să mă axez pe aceasta.
Alverde Naturkosmetik pudră în nuanța 010 Naturelle - sunt la a doua pudră din această gamă. Am fost plăcut surprinsă când am descoperit că există o pudră destul de deschisă și potrivită tenului meu în colecția Alverde, pentru că aceste pudre vin în trei nuanțe. Pe cea din poză am folosit-o foarte mult și apoi, când am ajns la aluminiu, am amestecat-o cu un fard de la Paese, Kashmir Mono & Neo Eyeshadow nr. 605, pentru că mi-am dat seama că nu voi folosi fardul respectiv prea des, deoarece am alte nuanțe dschise. Așa că am swatchuit pe mână, să văd cum este nuanța și fiind destul de deschisă, dar nu albă, am decis să amestec fardul cu pudra. Produsul rezultat se comportă foarte bine pe tenul meu și mai durează ceva timp până când voi termina pudra respectivă. Așa că dacă aveți vreun fard mat deschis la culoare și nu-l folosiți, vedeți dacă-l puteți transforma într-un astfel de produs.
Aritaum - Pop Pudding Tint în nuanța 02. Swing Coral - acum vreo doi ani mi s-a pus pata pe produsele tip lip tint, înainte ca acestea să fie mediatizate în Europa (Benefit parcă au avut o colecție cu astfel de tinturi). Îmi plăcea mult ideea de produs care nu curge și care „pătează” buzele pentru întreaga zi. Așa am ajuns să-mi cumpăr două tinturi. L-am consumat deja pe celălalt (cu greu) și acum vreau să mă focusez pe acesta. Deși îmi plac în continuare lip tinturile, mi se pare că se consumă foarte greu, astfel încât ajung să mă plictisesc de ele și având în vedere că este un produs lichid, speranța lui la viață este mult mai mică decât a produselor solide. Mi-a luat cam o jumătate de an să consum celălalt tint pentru buze, așa că de la acesta mă aștept la un progres destul de mic (într-o lună). 
Fond de ten Oriflame The One Everlasting în nuanța Porcellain - este singurul fond de ten pe care-l dețin acum și ne înțelegem foarte bine. Oferă un finish natural și e destul de economic, singura mea nemulțumire ar fi doar faptul că nu are un factor de protecție SPF.
Paese bronzer în nuanța 1P - primul și singurul bronzer din colecție. Am mai avut unul pe vremuri, dar pe atunci nu foloseam acest gen de produs și l-am utilizat mai mult ca fard de pleoape. Dintre toate produsele Paese pe care le-am încercat, bronzerul este favoritul meu. Se aplică ușor, nuanța este potrivită tenului meu, miroase plăcut. După cum se vede și în poză, l-am folosit forte mult și o voi face în contunare.
Makeup Revolution Baked Highlighter în nuanța Golden Lights - primul meu iluminator și pentru că sunt destul de necunoscătoare în acastă privință, am ales un produs ce se potrivește mai mult unui ten mai închis la culoare. Dar îmi place cum se vede acest iluminator când este aplicat în cantități mici, e potrivit pentru machiajul de zi și pentru cel de noapte, în mai multe straturi suprapuse, așa că-l păstrez.
Makeup Revolution Skin Kiss în nuanța Rose Gold Kiss - acest iluminator a ajuns la mine doar pentru că atunci când am dat comanda pe site, iluminatorul respectiv a venit spart. Era pentru o colegă, așa că le-am scris celora de la site despre problema mea, mi-au trimis un iluminator intact, care a ajuns la destinatară, iar acesta a rămas la mine. A stat neatins câteva luni, până când m-am gândit să-l încerc pe post de blush. Mie nu-mi plac blushurile foarte evidente, prefer ceva mai subtil, iar acesta, deși are particule irizante, s-a potrivit de minune cu imaginea mea despre cum ar trebui să arate un blush pe placul meu. E un produs destul de mare, mă va ține mult și bine.
Acestea sunt produsele de makeup pe care le voi folosi în luna iunie. Îmi doresc ca până la începutul lui iulie, să folosesc cât mai mult din fardul trio de la Paese și tintul pentru buze, să folosesc mai des iluminatorul și să folosesc pudra cu regularitate. Revin la începutul lunii viitoare cu un update și eventuale modificări în rutină.
Voi ce planuri aveți în ceea ce privește coleția voastră de machiaj?

Comentarii