Fard de pleoape de la Avon în delicioasele nuanțe de Berry Love

Bună-bună lume frumoasă, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vorbesc despre un... 

Fard de pleoape!

Într-o postare precedentă v-am prezentat o paletă și plusurile de a avea una. Ei bine, ca orice femeie nu mă pot limita la un singur produs de acest fel - și anume la un fard de pleoape, așa că astăzi vă mai prezint o mini paletă în nuanțe delicioase.
Paleta de față este un cadou de moș Nicolae (cred) și un produs pe care-l folosesc zilnic. Mini-paleta este un produs Avon și am mai văzut-o în cataloage, în diferite variante de nuanțe - la fel de intense și delicioase. Care sunt plusurile acestui produs?
-  îmi place foarte mult ambalajul, și anume că vine cu o oglindă decentă - este de mare ajutor când sunt plecată și nu am acces la oglinda mea cea de toate zilele;
- mini-paleta de la Avon are 4 nuanțe cu ajutorul cărora se poate realiza un smokey eyes de toată frumusețea. Ei bine, eu nu am încercat încă să combin toate patru nuanțe, deoarece smokey eyes nu face parte din machiajul meu zilnic, dar am folosit cele patru nuanțe separat, cu și fără bază pentru fard de pleoape, și pot să spun că în ambele cazuri fardul se ține bine pe pleoape și arată foarte drăguț;
- îmi place ideea de a numerota nuanțele - este un lucru minunat pentru începătoare sau pentru persoane ca mine, care nu folosesc tehnica smokey eyes prea des - astfel, se urmărește cu ușurință ordinea nuanțelor după numere;
- fardul vine într-o cantitate mare - paleta are 5 g, iar mie personal îmi va ajunge pentru foarte mult timp, deci pot să spun că ambalajul este econom.
 Dacă ar fi să vorbesc despre minusuri, singurul găsit de mine este aplicatorul - în poze vedeți un aplicator de la o paletă demult consumată de la Estee Lauder. Aplicatorul original nu este pe placul meu - burețelul prea dens și îmi zgârâie pleoapa, așa că am trecut la aplicatorul rămas care are burețelul moale și plăcut la atingere. Eu sunt fana pensulelor și cea de la celălalt capăt al aplicatorului este perfectă - preia fard într-o cantitate optimă, fără să fiu nevoită să scutur pensula sau să o trec de mai multe ori prin fard.

Impresii:

Mini paletuța de la Avon este un must have! Eu folosesc nuanța nr. 1 zilnic, mai ales în zilele în care am chef de cel mai natural machiaj posibil. Aplic într-un strat pe toată pleoapa și sunt gata de ieșit din casă. Fardul se menține o zi întreagă, chiar și în cazul în care a fost aplicat direct pe pleoapă, fără o bază, nu creează discomfort pielii și este un produs care intră în top 5 de produse folosite zilnic.

Voi ce fel de farduri folosiți? Ce fel de aplicatoare vă plac mai mult? O zi minunată vă doresc!

Comentarii