Bază pentru fard de pleoape de la NYX - HD Eyeshadow Base

Salutare tuturor, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vorbesc despre...

Bază pentru fard de pleoape!

Deși un fard de pleoape poate fi folosit ca atare, direct pe pleoape, uneori, pentru intensificarea culorii, folosesc o bază. Am două - una de la Avon, despre care voi vorbi altă dată și una de la NYX - cea din imagine. De ce este un lucru atât de important să ai o bază pentru farduri de pleoape?

 - pentru început, oferă diversitate. Aceeași culoare, care aplicată ca atare pe pleoapă este pală sau ștearsă sau subtilă, aplicată peste o bază devine radiantă, iar culoarea acesteia este intensificată de câteva ori;
- baza pentru fard asigură menținerea acestuia timp mai îndelungat, iar dacă este și o bază bună, împiedică întinderea fardului sau a tușului;
- este ușor de aplicat și ține foarte mult, mai ales dacă aveți pleoapele mici, ca ale mele.
Baza de la NYX mi-a plăcut ca ambalaj, deși am ajuns să aplic produsul cu pensula și să-l întind pe pleoapă cu degetele. M-a tentat și faptul că brandul abia a apărut pe piață în România, la minunatul The Make-Up Shop despre care am tot vorbit ( este un magazin online, dar are și un sediu fizic în Iași, în Iulius Mall la etajul 1). Nu îmi amintesc exact prețul pe care l-a avut baza pe atunci, dar am impresia că era mai ieftină ( poate greșesc). Oricum, și la prețul curent tot aș achiziționa-o, la cat de longevivă e...

Impresii:
Baza de la NYX este cremoasă, dar vaporoasă în același timp. Este necesară o cantitate mică de produs și se întinde bine, fără a crea impresia de plumb pe pleoape. La fel, formula bazei intră imediat în piele, oferind totdată și un substrat pe care se ”lipește” fardul.  Fardul se așează frumos și uniform,  în unele cazuri - nu tot timpul - culoarea este amplificată. Pe lângă asta, nu am observat ca fardul să se risipească, să se întindă și să se adune pe la colțuri, chiar și după o zi întreagă. 
 Nu știu cât mă va mai ține această bază - căci am impresia că nici la jumătate nu am ajuns, deoarece nu o folosesc zilnic - dar cert este că odată terminată îmi voi achiziționa alta, la fel. Îmi place foarte mult cum se comportă cu pielea mea și efectul pe care-l creează în combinație cu un fard. La fel, se ia foarte ușor la demachiere, fără să insist pe zona pleoapelor și fără să mă trezesc a doua zi cu urme de bază din ziua precedentă.

Voi folosiți bază pentru fardul de pleoape? Vă tentează să achiziționați acest produs?
O zi minunată vă doresc!

Comentarii

  1. Este într-adevăr o bază bună ! Pleoapele mele sunt uleioase și tot se comportă foarte bine :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai și tu de la NYX? Mă bucur că-ți place :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu