Manichiură în culori tomnatice

Bună-bună lume frumoasă, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj, iar astăzi voi vorbi despre...

Manichiură!

A venit toamna de-a binelea. Aici în Iași plouă, într-o zi tristă de duminică. Zic tristă pentru că văd cum ploaia lovește cu asprime copacii de dincolo de geamul meu. Și dacă tot m-a năpădit melancolia și așa zisă astenie de toamnă, am zis să realizez o manichiură în culori tomnatice. Pașii:

- aplic un strat de base coat de la Avon, seria nail experts cu efect fortifiant - l-ați mai văzut în alte manichiuri realizate de mine;
- aplic două straturi de ojă Avon Hollywood collection, nailwear pro+. Nu scrie nuanța pe ojă, dar pe net am găsit că se numește Vixen - cel puțin așa cred, judecând după poze;
- pe unghia de la degetul inelar aplic, prin metoda stamping, un model simplu, dar care dă un pic de culoare manichiurii. Oja pe care am folosit-o pentru model se numește Cairuo, nuanța 3928 - un bronz-portocaliu-strălucitor. Cred că este o ojă mai mult no-name, pentru că am dat vreo 3 sau 5 lei pe ea într-un magazin de produse cosmetice;
- las să se usuce toate straturile de ojă plus cel ștampilat și aplic top coat-ul de la Rimmel London,
Finishing Touch 3D Plumping Top Coat, care oferă senzația de unghie dată cu gel și are grijă ca oja să nu se crape și să nu sară prea curând.
Să vorbesc totuși puțin despre ștampilă - sau mai bine zis, despre metoda stamping. Metoda stamping constă în folosirea unei plăcuțe cu modele ( pe a mea am luat-o de pe eBay, nu m-a costat mai mult de 5 lei și pentru prețul pe care l-am achitat se comportă foarte bine) și a unei ștampile pe care se imprimă modelul și după se aplică pe unghie. Plăcuța este de metal - aluminiu cred - și modelele propriu-zise sunt niște adâncituri în placă, oferind astfel posibilitatea ojei să umple aceste locuri și odată luată cu ștampila, să formeze un model.  Pe plăcuță, la capătul modelului pe care vreți să-l folosiți se aplică câteva picături de ojă și cu o plăcuță specială - a mea e roz și din plastic, dar pot fi folosite și bucăți de carton dur - de exemplu, ca cel de la cardurile bancare - cum ziceam, cu plăcuța respectivă întindeți oja pe tot modelul, astfel încât să umple spațiile libere gravate în placă, iar surplusul să rămână pe plăcuță. Următorul pas este imprimarea modelului pe ștampilă - se plasează ștampila peste model și se apasă ușor. La ridicare, pe ștampilă apare modelul mult-dorit pe care trebuie să-l aplicați pe unghie. 
 Este important ca oja de pe unghia pe care doriți să aplicați ștampiluța să fie uscată, altfel cele două oje se vor amesteca sau nu va avea loc imprimarea ștampilei și va trebuie să o luați de la capăt. La fel, modelul odată ajuns pe ștampilă trebuie aplicat imediat pe unghie, altfel se usucă și nu se mai ia de pe ștampilă. După ce vă iese schema, curățați placa mare cu modele, plăcuța pentru surplusul de ojă și ștampila cu un disc demachiant înmuiat în dizolvant pentru lac de unghii. În mod normal, există oje speciale pentru modele, care au o densitate mai mare decât ojele obișnuite, pentru a forma modelele. Merge și o ojă mai lichidă, însă culoarea acesteia nu va ieși la fel de intensă, deoarece modelul în sine este practic un singur strat, și unul foarte subțire.

Impresii: 
Eu mi-am dorit o manichiură tomnatică, dar în același timp să nu fie în culori prea țipătoare. De aceea, am ales o ojă maro și una bronz cu sclipici, care a ieșit într-o nuanță subtilă pe unghie.Modelul pe care l-am ales este și el unul foarte simplu, dar culoarea în care apare pe unghie oferă manichiurii mele un aer boem.


Vă place această manichiură? Vă tentează metoda stamping?
 O toamnă cât mai puțin melancolică să aveți!

Comentarii