Ești începătoare? Încearcă o paletă!

Bună, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj, și astăzi voi vorbi despre...

Palete!

Nu, nici într-un caz despre paletele de tenis de masă sau acelea pe care pictorii își amestecă culorile. Voi vorbi despre paletele pline de culori care sunt menite să se așeze frumos pe fețele doamnelor și a domnișoarelor.

Pentru cineva care abia începe să folosească cosmetica decorativă, o paletă este o alegere bună, mai ales dacă aceasta ( paleta), presupune a fi o colecție de fard de ochi, ruj de buze (sau luciu) și fard de obraz. Dacă mai vine și o pensulă-două în complect, e și mai bine. 

Paleta mea cea de toate zilele este de la Marionnaud Paris și am primit-o cadou de la cineva drag. La început nu prea știam ce să fac cu ea, deoarece abundența de culori m-a năpădit și m-a amețit. Cu timpul, m-am obișnuit și am început să experimentez, făcând greșeli și descoperiri, combinând culori potrivite și nu prea, jucându-mă cu nuanțele de ruj și cele de fard de obraz. În prezent, paletuța este de neprețuit și un membru important în familia măsuței de machiaj și conține:
- 40 de nuanțe de fard de ochi;
- 30 de nuanțe de ruj/luciu de buze;
- 4 nuanțe de fard de obraz;
- 2 creioane pentru ochi/ sprâncene, respectiv negru și maro;
- 3 aplicatoare pentru farduri și rujuri. 

Impresii:
Paleta de la Marionnaud Paris mi se pare o achiziție minunată, deoarece:
- culorile fardurilor sunt vii și în cantități destul de mari - dacă nu te machizi în fiecare zi ca pentru carnaval, te țin mult și bine;
- fardurile pentru ochi pot fi folosite direct pe pleoapă, conferind o culoare pastelată sau peste un primer, culoarea devenind aprinsă și evident, mai bine fixată;
- fardurile pentru obraz sunt extrem de pigmentate și în cantități enorme pentru cineva care nu le folosește prea des;
- rujurile și luciurile sunt cremoase și pe nivele: care acoperă mai bine, care este mai pigmentat, care mai puțin;
- aplicatoarele sunt standard și ok pentru a le folosi prima perioadă - în special pensula pentru ruj, deoarece se uzează rapid. Eu recomand să vă găsiți alte pensule, mai ales că acestea sunt scurte - eu am optat pentru pensule cu mâner mai lung;
- creioanele pentru ochi/sprâncene sunt bune doar în cazul în care nu vă deranjează să fie prea tari - mie îmi cam zgârâie pleoapele.

Dacă ar fi să menționez niște minusuri, nu aș avea de unde să le iau. Mie îmi place această paletă și nu văd vreun defect care să mă deranjeze. Am căutat paleta pe site-ul oficial al brandului și nu am găsit-o, însă văd că au altele, care sunt sigură că s-ar ridica la nivelul așteptărilor dvs, mai ales dacă sunteți începătoare. Momentan, paleta de față este singura pe care am folosit-o, așa că nu mă pot pronunța în ceea ce privește calitatea sau utilitatea paletelor de la alte branduri.
În Iași, puteți găsi magazinele Marionnaud în Iulius Mall și Carrefour Era, iar lista completă a locațiilor o găsiți pe site-ul lor.
Vouă ce palete vă plac? Ce anume v-a făcut să achiziționați una? O zi frumosă să aveți!

Comentarii