Avon Planet Spa Caribbean Escape - Luxurious Bath Elexir

Salutare, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Spumant de baie!

Hey hey, zilele frumoase din această toamnă încep să-și ia zborul odată cu bărzucile și alte păsări pe care iarna nu le fascinează în mod special. În aceste zile cu soare, dar deja reci îți mai amintești de vara care a trecut, poate prea reprede. Melancolia nu a reușit să mă fure deoarece de ziua mea am primit cadou un set magic, cu miros de vară, și anume Caribbean Escape din linia Planet Spa de la Avon. De ce acest set este magic? Pentru că toate acele patru piese, despre care voi discuta separat, sunt pline de strălucirea soarelui - la propriu - și miros delicios a vacanță la mare. Să începem deci cu spumantul de baie, denumit misterios Elexir :)

În general, nu mă dau în vânt după spumante de baie, din simplul motiv că nu îmi place să stau prea mult timp în cadă. Deoarece sunt o mamă a dragonilor și îmi place apa fierbinte - care, de altfel, nu face bine la piele, nu îmi place să stau în cadă mai mult de 10-15 minute. Pe de altă parte, eram curioasă în ceea ce privește efectul spumantului, deoarece mi-au plăcut mult de tot particulele radiante din compoziția sa. 
Să precizez totuși ceva: locul unde stau acum nu are cadă, așa că am decis să folosesc produsul pe post de gel de duș, aplicat după un gel de duș propriu-zis (de exemplu, ca ultima mea dragoste). 

Impresii:
Chiar nu știu cum s-ar comporta produsul dacă l-aș folosi ca atare. Dacă cineva l-a turnat în cadă, să îmi zică ce efecte are. Eu îl folosesc pe post de after gel de duș și îmi place din mai multe considerente: are o formulă magică, cu numeroase particule iluminatoare, care rămân lipite subtil de piele și după câteva ore. Probabil că într-un sezon cald, când corpul este mai descoperit, are un efect  radiant. Un alt lucru este consistența - dă impresia de aur lichid. Se consumă destul de reprede dacă este folosit pe post de gel de duș; ca spumant de baie se recomandă 3-4 căpăcele per cadă, deci aici rapiditatea de consum depinde de cât de des folosiți produsul.

Cam atât pentru astăzi, un sfârșit de octombrie cu mult-mult soare vă doresc!

Comentarii