Pudră NYX - Stay Matte but Not Flat

Bună-bună lume frumoasă, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Pudră!

Vreau să vă povestesc despre o pudră pe care am descoperit-o de curând. Cea din imagine este a doua, deoarece prima și-a trăit veacul frumos pe pielea mea și prin primăvară mi-am luat rămas bun de la ea. În vară nu am folosit pudră, din simplul motiv că nu simțeam nevoia. Acum însă, cu venirea ploilor și a frigului, am achiziționat una și o folosesc din nou.
 Pudra de față este o producție NYX, din colecția Stay Matte but Not Flat și poate fi achiziționată la reprezentantul oficial al brandului în România, și anume de la The Make-Up Shop, la prețul de 53 de lei. Magazinul este online, dar au și magazin fizic în Iași, în Iulius Mall - de curând au mutat magazinul într-un spațiu mai mare, la etajul 1 parcă, iar domnișoarele de acolo sunt foarte drăguțe. 

Trecând peste detaliile acestea, aș vrea să spun câteva cuvinte despre pudra propriu-zisă. Această linie apare în 6 nuanțe (deși în magazin am văzut doar 3 - domnișoara de acolo mi-a zis că trebuie să se aprovizioneze în curând), și anume: Nude, Natural, Creamy Natural, Soft Beige, Warm Beige, Golden Beige.  Eu folosesc nuanța Creamy Natural, codificată SMP04 - se potrivește persoanelor cu tenul foarte deschis. În linie există și nuanța Porcelain, care cred că ar fi cea mai potrivită pentru mine, deoarece Creamy Natural este puțin mai închisă decât tenul meu (detaliu pe care îl observ doar eu),  însă aceasta nu figurează în lista de pe The Make-Up Shop :(


Cum spuneam, eu sunt la a doua pudră, și motivele de ce am re-achiziționat-o sunt:
 - îmi place cum se așează pe față. Deși, teoretic, este de fapt un fond de ten sub formă de pudră, eu nu folosesc produsul pe pielea ”goală”, ci doar peste un fond de ten sau BB Cream;
- oferă o matifiere subtilă tenului, fără a oferi senzația de mască;
- ambalajul conține pudra în sine, oglinda și un puf pentru aplicarea pudrei, pe care însă eu nu-l folosesc, dar îmi place foarte mult cum aceste trei ”elemente” sunt așezate în straturi;
- ține mult, deoarece nu necesită o aplicare abundentă - dacă vreți să ascundeți imprefecțiunile pielii, nu este produsul potrivit;
- senzația la atingere a feței după ce aplic pudra este atât de plăcută încât mi-aș atinge fața permanent;
- vine într-o cantitate de 7,5 g și ajunge pentru 2.5-3 luni, în funcție de cât de des și în ce cantități folosești produsul;
- cel mai important, nu lucește. Eu am tenul mixt, deci în zona T și S (frunte, nas, obraji) tenul meu tinde să strălucească ca un brad în ajunul Crăciunului. Totuși, pudra de la NYX are grijă să îmi păstreze fața mată, vreo 3-4-5 ore, în funcție de sezon, temperatura de afară, activitățile pe care le fac, etc.
Impresii:

Dacă folosiți pudră, o recomand pe cea de la NYX. Are un preț decent pentru calitatea pe care o oferă, miroase foarte subtil, vine într-un ambalaj drăguț și își face treaba. La magazinul menționat această pudră vine în 6 nuanțe, dintre care mai mult ca sigur veți găsi nuanța care vi se potrivește.

Voi ce părere aveți despre această pudră? O zi minunată vă doresc!

Comentarii

Trimiteți un comentariu