Makeup Revolution London Ultra 32 Eyeshadow Palette Flawless 3 Resurrection - Review

Salutare dragelor!
Astăzi vreau să vă vorbesc despre o paletă de farduri pentru ochi, în culori neutre, despre care v-am spus în acest articol și pe care o folosesc de destul timp ca să-mi pot forma o părere. Este vorba despre o paletă din colecția Flawless de la Makeup Revolution London și anume, Ultra 32 Eyeshadow Palette Flawless 3 Resurrection
 Momentan sunt 4 palete din astea, dar pe mine m-a atras anume Resurrection, datorită culorilor calde și neutre, nuanțelor de maro ce pot fi folosite pentru machiajul de zi cu zi, dar și a celor câteva nuanțe mai îndrăznețe - portocaliu, roz fuchsia, lila. Spun îndrăznețe nu pentru că ar ieși foarte mult în evidență pe pleoapă, ci pentru că oferă personalitate și o notă inedită unui machiaj stil nude.

 La prima vedere, fardurile sunt destul de prăfoase, însă acest lucru nu reprezintă un impediment: cu o bază de fard de pleoape bună și o mână ușoară, fardurile se așează foarte bine pe pleoapă. 
Nu se scutură, nu se adună, aspectul machiajului rămâne același pe tot parcursul zilei. Am aplicat fardurile și fără bază și pentru un machiaj mai subtil se descurcă de minune. Swatchurile la fel, sunt făcute fără bază - și din punctul meu de vedere, nuanțele mai închise sunt destul de pigmentate.
La capitolul blending, fardurile din paleta Resurrection sunt cuminți, se supun pensulei și rezultatul este un machiaj frumos, fără margini vizibile între culori. Datorită texturii, blendingul se face ușor, astfel încât paleta de față e bună pentru începătoare. 

Îmi place că Flawless 3 este o paletă perfectă pentru machiajul de zi, cu nuanțe subtile, dar conține și câteva culori-accent și farduri sidefate, pentru a oferi luminozitate machiajului sau pentru a fi folosite de sine stătător. Aceleași farduri sidefate pot fi folosite și ca iluminator, oferind un look natural machiajlui feței.
În concluzie, Flawless 3 Resurrection este o paletă drăguță, ușor de folosit. Are un ambalaj frumos, care îi oferă eleganță. 
 Eu mi-am luat această paletă de pe Pink Panda cu 59,99 RON și sunt foarte mulțumită, mă gândesc să-mi mai iau câteva palete de la acest brand. Raportul preț-calitate este unul foarte bun.
Voi ați folosit produse de la Makeup Revolution? V-ar tenta această paletă?

Comentarii