Paese - culori calde pentru un look natural

Bună dragilor!
Am avut ocazia să fac cunoștință cu un brand pe care l-am văzut destul de des pe Insta, dar personal nu am încercat niciun produs de la ei până recent. Este vorba despre Paese, un brand polonez dedicat machiajului profesional, care oferă make-up artiștilor (și nu numai) produse calitative și care conțin ingrediente naturale.
Cei de la Paese mi-au trimis un colet pentru a-mi crea o părere despre produse, și aș vrea să menționez că am apreciat foarte mult profesionalismul lor: coletul trebuia să ajungă la mine până la o dată anume, o vineri, pentru că urma să plec o perioadă. Am fost asigurată că produsele vor ajunge până atunci, dar au ajuns abia lunea următoare; i-am contactat pe reprezentanții Paese, am dat noua adresă și miercuri coletul era deja la mine. Am fost foarte mulțumită de departamentul relații clienți, pentru că mi-au înțeles problema și au rezolvat-o foarte repede. 
Înainte de a trece la prezentarea conținutului coletului, câteva cuvinte despre brand, preluate din prezentarea acestuia de pe site:

În alegerea produselor de înfrumusețare există trei reguli ce trebuie urmate: îmbinarea armonioasă a principiilor esteticii, protejarea sănătății tenului și respectarea diversității trăsăturilor fiecăruia. Aceasta este chiar filosofia brand-ului Paese, ce oferă produse profesionale de make-up. Distribuit de către Beauty One, Paese se remarcă prin inovație, eleganță și ingredientele hidratante conținute.
Printre atuurile Paese se numără ingredientele atent selecționate, precum uleiul de argan, cocos, bambus, orez și multe altele, dar și un complex de vitamine ce iluminează în mod natural pielea, diminuând semnele de oboseală. Astfel, ritualul de machiaj este combinat cu unul de tratament, avănd multiple acțiuni: antirid, anticearcăn și de hidratare.

Sună foarte bine, nu? Și dacă Paese înseamnă, în italiană, pământ, am ales produse în culori pământii, naturale:
Am cinci produse - două farduri, un blush, un bronzer și un ruj și haideți să luăm fiecare articol în parte.
Voi începe cu blush-ul, în nuanța 52. Este un produs frumos, care vine într-un ambalaj negru, dar care arată foarte elegant (ca și restul produselor, de altfel). În compoziția sa intră uleiul de argan, vitamina A, E și C iar conform producătorului, blush-ul conferă un look fresh, hidratează pielea și este rezistent, cu efect antioxidant.
Pentru că acest articol este un first impression, nu mă pot pronunța în ceea ce privește afirmațiile de pe site, dar, ca o primă impresie, blush-ul mi-a plăcut: nuanța rozalie-închisă, numai bună pentru un ten palid, dar bronzat este potrivită pentru machiajul de vară.
Blush-ul este o idee prăfos, se fărâmițează ușor când treci cu pensula prin el, dar pe față se întinde bine, omogen și e destul de pigmentat.
Următorul produs este un fard mono, Kashmir Mono & Neo nr. 605. L-am ales pentru că aveam nevoie de un fard într-o culoare mai deschisă și în plus, mă gândeam că vreau un produs versatil, pe care să îl pot folosi și ca fard propriu-zis, și ca  fard-bază pentru alte nuanțe din dotare, pentru a le potența.
Așa am ajuns la alegerea nuanței 605 - nu este albă, dar e destul de deschisă pentru a putea fi folosită ca fard și de ce nu, ca pudră (pe un ten foarte-foarte palid). Conține particule de silicon, care au menirea să confere rezistență pigmentului. Fardul nu conține parabeni.
Comparativ cu blush-ul, e mai puțin prăfos, dar ca nivel de pigmentare e cam la același nivel. Ca rezistență, l-am șters relativ ușor de pe piele cu demachiant, deci e mai bine să fie folosit cu o bază. Nu am încercat să-l utilizez cu alte nuanțe, să văd cum stă la capitolul blending, dar urmează să fac acest lucru în viitor.
Am mai pus în wishlist-ul meu un fard, de data aceasta un trio, mai exact Diamond Trio nr. 707. Conține particule strălucitoare, de origine naturală. Diamond Trio e un fard versatil: poate fi utilizat atât uscat, cât și umed.
Comparativ cu celelalte două produse, fardul nu e la fel de prăfos. Eu l-am aplicat cu pensula uscată și a trebuit să trec de două ori prin produs ca să se transfere o cantitate suficientă nevoilor mele pe pensulă. În același timp, pe pleoapă fardul se așează uniform, fără prea multă bătaie de cap și în plus, cele trei nuanțe se blenduiesc cu ușurință.
Nu am testat încă aplicarea umedă, așa că în acest sens nu mă pot pronunța.
Cum zicea Adela de la News on Beauty, trebuie să încerci, măcar o dată, un bronzer. Așa că atunci când s-a ivit ocazia să încerc un astfel de produs, am făcut-o. Bronzerul de la Paese are în compoziția sa ulei de cocos, care asigură aspectul de bronz natural, hidratează pielea și are un efect de lungă durată. Vine în patru nuanțe, a mea fiind nr. 1P.
 
Fiind un bronzer, mi-a luat ceva timp să mă decid în ceea ce privește nuanța, dar odată ce a ajns produsul la mine, am considerat că am făcut alegerea corectă.
Produsul miroase foarte bine și are o nuanță foarte frumoasă, pământie. Abia aștept să-l folosesc și să vă spun o părere mai detaliată despre acesta.
Îmi place și faptul că are o oglindă în dotare, ceea ce-l face ușor de luat în călătorii. E o idee mai mare decât cele trei produse despre care am vorbit anterior, care au 5g - bronzerul are 9g.
Și am ajns la ultimul produs - rujul Paese cu ulei de argan, nuanța 40, 4g . Nuanța aceasta o căutam și eram puțin reticentă - pe monitor părea mai movulie, iar eu voiam un burgundy ceva mai intens. Din fericire, mi-a plăcut mult nuanța când am văzut rujul live.
Mi-a plăcut și mai mult în momentul în care am desfăcut ambalajul - tubul are un design elegant, negrul acela mă încântă nespus de mult. În plus, e magnetic - capacul este atras de tub, zici că rujul nu vrea să își piardă jumătatea :)
Am purtat rujul pentru o jumătate de oră și l-am simțit foarte hrănitor - e destul de lichid ca să hidrateze buzele, dar destul de solid ca să se țină fixat pe buze. E ușor de aplicat și nuanța e foarte frumoasă, cu acoperire bună. Din păcate, nu este foarte rezistent - se duce la mâncat/băut/vorbit, dar gradual. E un produs bun dacă nu aveți probleme cu reaplicarea.

În concluzie, produsele testate de la Paese sunt frumoase ca nuanță și ambalaj, relativ generoase în ceea ce privește cantitatea, dar rujul nu este foarte rezistent. Despre celelalte produse urmează să vorbesc mai detaliat pe viitor, așa că rămâneți pe aproape.
Paese au o gamă destul de largă de produse, de la ei puteți cumpăra și produse pentru ten, baze pentru machiaj, produse pentru ochi, buze, sprâncene, dar și palete profesionale plus rezerve pentru acestea. Am menționat că make-up artiștii au reducere de 33% la orice comandă? :)
Ce părere aveți despre acest brand? Ați folosit produse de la ei? Să aveți o zi cât mai frumoasă!

Disclaimer: Acest articol este sponsorizat, dar părerile mele sunt strict subiective și reprezintă experiența mea cu produsele testate.

Comentarii