Rutina mea de îngrijire a pielii

Hello again!
Vorbesc despre multe produse pe acest blog, dar niciodată nu am făcut o rutină de îngrijire, fie ea a pielii, a părului sau a corpului. Așa că mi-am zis că nu totul este pierdut, am adunat produsele pe care le folosesc în momentul de față (pe față :D) și vă spun câteva cuvinte despre acestea.
 Pentru a-mi ușura munca și micșora spațiul de depozitare, le-am ”adăpostit” pe toate în acest coșuleț mic și drăguț de la L'Occitane, pe care plănuiesc să îl folosesc ca recipient pentru toate produsele mele de îngrijire a pielii de acum încolo.
După cum vedeți, momentan am cinci produse în rotație, unele de mai mult timp, altele mai recente. În coșuleț avem așa: un toner, un ser, o cremă pentru ochi, o cremă pentru față și o mască pentru față. Să le prezint pe rând:
Voi începe cu tonerul, sau mai bine zis, cu apa florală de la Mayam. Varianta pe care o folosesc acum este apa florală de albăstrele și sunt foarte mulțumită de aceasta. Nu îmi usucă pielea, o hidratează și o calmează. Se duce cam repede, dar asta nu e o problemă, pentru că este accesibilă ca preț. O găsiți pe Farmacia Tei.
Următorul produs este de la Deciem și e un ser The Ordinary care are în compoziția sa Matrixyl 10% și acid hialuronic. Îl folosesc de prea puțin timp ca să am o părere solidă despre, dar momentan îmi place: îmi hidratează pielea, nu are miros, e ușor de aplicat și super economic. Voi scrie un review mai amănunțit în viitor.
Al treilea produs este cel mai iubit dintre cele cinci. Este vorba despre crema pentru ochi anticearcăn de la Cosmetic Plant. Are în compoziția sa extract de cătină și de când o folosesc, am observat că pielea din zona ochilor este mai fermă și nu mă mai confrunt cu discomfortul dat de deshidratare la acest nivel.
Crema anti-roșeață Roseliane de la Uriage a fost cumpărată cu un scop, dar până la urmă am ajuns să o folosesc exclusiv dimineața, ca bază pentru machiaj - se descurcă de minune la acest capitol. Mai multe detalii despre ea găsiți în articol.
Și ultimul produs, pe care-l folosesc cam o dată pe săptămână este masca Liquid Gold de la Anna Lotan. E pe terminate și în tot acest timp în care mi-a slujit cu încredere, pot să zic că e o mască-cremă bunicică. Pe moment revigorează, dar pe termen lung nu am observat vreo modificare vizibilă a aspectului tenului meu. Conține extract de cătină și numeroase uleiuri, care au grijă de piele.
Acestea sunt elexirele pe care le aplic zilnic pentru a-mi răsfăța  și îngriji pielea. Voi ce produse folosiți? V-a atras atenția vreun produs din rutina mea? L-ați încerca?
Să aveți o zi frumoasă :)

Comentarii