Șampon pentru păr uscat Love Nature cu extract de ulei de cocos și grâu de la Oriflame

Salut!
Când vine vorba despre frumusețe, deseori suntem dispuse să facem compromisuri, sacrificii sau chiar experimente, lucru care în trecut a însemnat o mare pierdere atât pentru doamne, cât și pentru mediul înconjurător. În ziua de azi, rezultatele care în trecut se obțineau cu dificultate și cu mulți bani, astăzi sunt mai disponibile ca niciodată.
Uleiul de cocos, de exemplu, un ulei-minune, sau extractul de grâu, un alt element nutritiv foarte apreciat de celulele din corpul nostru, sunt elementele de bază a șamponului pentru păr uscat și deteriorat din gama Love Nature de la Oriflame
Am cumpărat acest produs pentru că părul meu nu se simte extraordinar în ultima perioadă. Fiind și un anotimp cald, simt că pe lungime părul meu este mai uscat ca niciodată. Sigur, are nevoie de balsam și ideal, o scurtare cu câțiva centimetri, dar pentru moment, am decis să schimb șamponul, să văd dacă pot să-mi țin în frâu podoaba capilară.
După câteva săptămâni de utilizare, pot să spun că e un șampon destul de blând, care curăță pielea capului și, într-o măsură foarte mică, hidratează firul de păr pe lungime. Mirosul plăcut rămâne în păr, pe o perioadă de câteva ore. Momentan, părul meu se simte bine și sper ca acest lucru să se mențină.
Voi ce produse pentru păr folosiți? Când aveți perioade nasoale, la ce șampon apelați?
O duminică frumoasă vă doresc!

Comentarii

  1. Și eu dețin ceva asemănător, un ulei de cocos pe care îl folosesc n combinatie cu alte ingrediente. Acest tratament mi-a stimulat mult creșterea parului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Dana! :)
      Și eu folosesc uleiul de cocos + alte uleiuri pe post de tratament, așa că am zis să includ un șampon cu aceleași ingrediente pentru a potența acțiunea uleiului :)
      O zi furmoasă să ai :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu