5 oje de purtat vara aceasta

Bună dragilor!
Deși suntem deja în luna august, pentru astăzi am pregătit un articol despre ce oje să purtăm vara aceasta (și următoarea, de ce nu? :D ).
Vara este anotimul când vrei culori țipătoare, vesele, culori care în mod normal nu le-ai purta iarna - eu nu le-aș purta. Așa că am făcut revizia ojelor mele și am ales cinci nuanțe pe care le port cu cel mai mare drag vara aceasta pe unghii. Începând cu oja de sus, în sensul acelor de ceasornic:
Rimmel London Rita Ora nr. 270 Sweet Retreat (utilizată aici);
S.he Stylezone nr. 160/300;
Rimmel London 60 Seconds nr. 855 Too Cool To Tango (folosită aici); 
S.he Stylezone nr. 121/300 (în manichiura aceasta);
Rimmel London 60 seconds nr. 415 Instyle Coral (văzută aici).
Aceste nuanțe mă binedispun, sunt în concordanță cu starea mea de spirit și le-aș folosi pe toate o dată - ceea ce am și făcut :)
Arată exact ca niște acadele - mie, cel puțin, asta îmi inspiră. Atât ojele de la Rimmel, cât și cele de la S.he Stylezone (pe care le găsiți exclusiv în dm) se țin foarte bine pe unghii, sunt ușor de aplicat, destul de vâscoase ca să acopere unghia - eu aplic în două straturi, se usucă relativ repede și bucură ochii.
Și cum nicio manichiură nu este completă fără o bază și un strat protector, vreau să menționez produsele pe care le folosesc de obicei:
Oja peel-off de la Kasako Docai: dacă sunteți ca mine și mai aveți tendința să dați cu oja pe lângă unghie, acest produs s-ar putea să vă placă. Îl folosesc destul de des, mai ales atunci când îmi fac unghiile ombre sau când realizez modele mai elaborate, care necesită precizie și multă ojă (dată pe lângă);
Miracle Nail Thickener de la Sally Hansen: o folosesc ca bază pe unghie. Este ok în ceea ce privește fixarea ojei pe termen scurt - în câteva zile oja începe să sară, să se crape, etc.. Ca tratament - unghia mea nu s-a întărit în timp și comparativ cu ce foloseam înainte (Double Duty), acest produs de la SH este mai slăbuț;
Ulei pentru cuticule de la Moyra: într-un articol precedent am vorbit despre acesta, îl folosesc de ceva timp și dacă îmi place sau nu, aflați din postare;
Ojă Flormar nr. 310 Snow White: Oja albă este o bază excelentă pentru culorile vii, pentru că le potențează și mai mult. O folosesc ocazional, în special în ceea ce privește ojele de la S.he Stylezone, pentru că acestea, comparativ cu ojele Rimmel, sunt ceva mai transparente;
All in One Nail Power de la S.he Stylezone: o folosesc ca top coat și sunt mulțumită de aceasta - ține oja fixată, se usucă repede, e destul de fluidă. Are și un preț bun, așa că dacă sunteți în căutarea unui top coat, îl puteți încerca.
Acestea sunt culorile pe care le port acum și produsele care mă ajută să le port mai des și mai frumos. Voi ce nuanțe preferați pe unghii în acest sezon?
Vă pup și vă doresc o zi frumoasă! :)

Comentarii