Comanda 4.0 de pe Farmacia Tei

Bună dragelor!
Astăzi fac un unboxing pe blog, mai exact, vă prezint cea de-a patra cutie de la Farmacia Tei, în care am plasat mai multe produse care mi-au atras atenția.
Nu prea aveam de gând să plasez o comandă vara aceasta, dar pentru că în iulie transportul era gratuit (dacă procurai ceva de la LRP...) am zis că e o afacere bună și m-am pus pe căutat produse de care am nevoie sau care mi-au făcut cu ochiul de foarte mult timp. 


Mi-a plăcut mult cum a fost ambalată cutia: toate produsele au fost protejate de folie cu bule, aranjate astfel încât să nu fie spațiu liber între ele și totodată, mi-a plăcut faptul că această comandă a ajuns relativ repede - am plasat-o joi și luni era deja la mine. Să vă arăt produsele mai bine:



Mi-am luat un ulei de migdale dulci de la Manicos, pentru că aș vrea să-l folosesc pentru cuticule. Am momentan un ulei, dar nu mă încântă în mod special, de aceea vreau să încerc ceva mai natural.
Următorul produs este uleiul de cocos de la Trio Verde. E un produs pe care l-am mai procurat, în cadrul altei comenzi și pe care nu l-am terminat încă. Am mai luat un borcan pentru că a fost transportul gratuit și pentru că prețul acestuia - 50 de lei pentru 720 de ml mi se pare super avantajos. În plus, deși este un ulei cu destinație alimentară, îl pot folosi nu doar la gătit, ci și în scopuri cosmetice - e un produs foarte versatil și chiar își merită toți banii, iar eu sunt foarte mulțumită de acesta.
Am mai plasat în comandă o apă de albăstrele de la Mayam. O folosesc pe post de toner și singurul lucru care mi se pare deranjant este mirosul - foarte ”ceios” așa, dar între timp m-am obișnuit cu acesta și nu mi se pare la fel de puternic. Am mai procurat ape florale de la Mayam, dar acesta îmi place cel mai mult.


Următorul element din coș este o cutiuță cu bețișoare cosmetice de la Ops. Le-am luat pentru că nu mai aveam în casă și suntr ok; nu se dezintegrează așa că sunt mulțumită. Am mai luat o apă oxigenată 3% de la Hipocrate, căci e un produs care prinde bine la casa omului.


Și am ajuns la partea cu produse pentru ten: un ser și o cremă. Serul procurat este de la The Ordinary, Deciem și conține Matrixyl 10% și acid hialuronic. Produsele de la The Ordinary au stârnit interesul beauty bloggerilor ceva timp în urmă, așa că mi-am zis să încerc și eu. Voi scrie mai multe despre acesta mai târziu.
Și ultimul produs din comandă, care mi-a asigurat transportul gratis, este crema anti-imperfecțiuni  Effaclar Duo (+) cu SPF 30 de la La Roche Posay. Eu am mai avut varianta fără SPF și m-am înțeles foarte bine cu aceasta. Între timp a apărut varianta cu SPF, pe care am vrut să o încerc și o voi face cât de curând; sper să ne înțelegem la fel de bine cum am făcut-o cu predecesoarea.
Acestea au fost produsele din comanda numărul 4 de pe Farmacia Tei. Ce produse vă atrag atenția? Pe care le-ați încercat?
O zi minunată să aveți!

Comentarii