Manichiura de miercuri: Roz și chevron

Bună dragele mele!
Azi în meniul #manichiurademiercuri am pregătit un roz delicios cu valuri chevron. Din ce am pregătit acest deliciu?




Bază complex fortifiant de la Farmec;
Rimmel London Rita Ora nr. 270 Sweet Retreat (utilizată aici);
Rimmel London 60 seconds nr. 415 Instyle Coral (văzută aici);
Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105 (folosită aici); 
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Bandă autocolantă de pe eBay;
Dotting tool de pe eBay.

Pașii:
1. Am aplicat baza de la Farmec;
2. Pe toate unghiile, cu excepția celei de la inelar am aplicat un strat din oja roz de la Rimmel London;
3. Pe unghia lăsată goală am delimitat, cu ajutorul benzii autocolante, viitoarele segmente chevron;
4. Pentru a umple spațiile dintre benzi, am aplicat câte o picătură de ojă pe o bucată de plastic, pentru a-mi ușura munca cu dotting tool-ul;
5. Am aplicat ojele pe spațiile goale;
6. Am îndepărtat benzile și am reaplicat altele, pentru o delimitare impecabilă;
 
7. Am aplicat un strat de top coat și manichiura e gata!
Ce părere aveți? Vă place? Mie mi se pare o manichiură finuță, cu un pic de culoare pentru zilele monotone de la birou :)

Comentarii