Fixativ Ultra Power de la Balea

Hello!
Azi avem în meniu un fixativ pentru păr marca Balea, Ultra Power. L-am cumpărat pentru că mi se terminase fixativul și aveam nevoie de un astfel de produs. Nu folosesc fixativul zilnic, dar sunt clipe în care părul meu trăiește o viață separată de mine și trebuie cumva să-l pun la punct. 
Am ales această variantă de fixativ deoarece promite fixare de durată - exact ce mă interesează pe mine. După câteva utilizări am observat că e un produs chiar bunicel, nu încarcă prea tare părul și nu-i conferă acel aspect tipic de fire lipite. Fixează bine, dar efectul se diminuă pe parcursul zilei. În ceea ce privește mirosul, fixativul îmi amintește de acele produse pe care le avea mama prin 2000, ceva între foarte chimic și foarte parfumat - un miros care dispare cam la un minut după pulverizare.
În concluzie, Ultra Power e un fixativ ok pentru folosirea zilnică, dar nu știu cât de potrivit ar fi pentru ocazii speciale.

Comentarii