Cursul de automachiaj cu Mădălina Hayky - cum a fost și ce am învățat

Hello!
Ieri am fost la un event foarte fain și anume un curs de automachiaj organizat de Mădălina, câștigătoarea Nyx Face Awards România 2016. Multă lume o cunoaște drept Hayky, un nume după care o cunoșteam și eu pe când eram în liceu. Am făcut cunoștință abia ieri face-to-face, cum s-ar spune, dar eu o cunoșteam (și o admiram) pe Mădălina de la distanță, pe rețele de socailizare, prin 2010, căci avea niște culori trăsnite în păr și voiam și eu :D
Am început să-i urmăresc canalul de YouTube acum un an cred, pentru că am descoperit machiajul prin anul 2 de facultate și căutam inspirație peste tot. Când a început nebunia Nyx Face Awards și am văzut-o printre participante, m-am însuflețit și i-am ținut pumnii pe tot parcursul competiției. Nu pentru că mi s-a pus pata și m-am fixat ca o fan girl, ci pentru că din punctul meu de vedere la fiecare temă a demonstrat că e foarte inventivă și deține tehnici de make up versatile. De fiecare dată m-au mirat tutorialele cu look-uri fantasy, fie că era vorba de un look de Forest Spirit, Galaxy Queen sau Lumea Elfilor. Fiecare săptămână era o provocare, iar Hayky a creat niște look-uri rupte din cotidian - vă invit să le vedeți pe YT. Nu mai lungesc vorba, dar mie sincer îmi pare bine că Mădălina a luat premiul cel mare, pentru că l-a meritat din toate punctele de vedere.
Când am văzut eventul de sâmbătă pe Facebook m-am însuflețit: era ceva ce mă interesa, se plia pe programul meu și în plus, venea din partea Mădălinei, o  makeup artist care a învățat singură tot ce știe. De aceea, când am văzut că am câștigat concursul și am putut participa la acest eveniment m-am bucurat destul de mult :)
Cursul a început pe la 12, în incinta hotelului Eden din Iași, într-o atmosferă caldă, cu suc și prăjiturele. Deși era puțin awkward la început, ca la orice întâlnire a unor oameni ce nu se cunosc între ei, în scurt timp ne-am destins. Dacă nu o cunoașteți pe Mădălina, ei bine, e aceeași persoană care vă vorbește în tutoriale pe YouTube. De obicei, oamenii sunt într-un fel în filmulețe și când îi cunoști personal, diferă un pic în gesturi, atitudini, poate chiar și în vorbire. În cazul de față eu am cunoscut-o pe aceeași Mădălina de pe YT; probabil de aceea mi-a fost mai ușor să pun întrebări și să discutăm pentru că ”o cunoșteam” deja din tutoriale.
În primă instanță fiecare ne-am prezentat și am spus câteva cuvinte despre ce ne-a împins să venim la acest curs, trebuia să începem de undeva :) Majoritatea eram studente interesate de îmbunătățirea aptitudinilor pe care le aveam, o parte nu știam care e forma feței și ce tip de machiaj al ochilor ni s-ar potrivi. Oricum, fiecare dintre noi aveam cel puțin câte o nelămurire în ceea ce privește un anumit aspect.
După prezentare, a urmat un mic chestionar unde fiecare am aflat ce tip de ten avem și în funcție de necesitățile fiecăreia, Mădălina ne-a explicat ce e bine pentru un ten gras, ce dăunează tenului mixt și ce produse nu se potrivesc deloc-deloc tenului  uscat. După am discutat despre îngrijirea tenului - pe care multe dintre noi nu o tratăm cu cea mai mare seriozitate (a se citi eu). Mai departe am vorbit despre tipurile de pensule și la ce folosește fiecare, dar și cum le spălăm și le prelungim viața. Capitolul următor a fost dicuția despre fiecare tip de produs în parte - fond de ten, mascara, ruj, etc. și despre formele în care vin acestea. Ultima parte a cursului (care s-a prelungit până pe la 4 jumătate, dar eu nu am observat cât de reprede a trecut timpul) a fost o reprezentare de makeup și Mădălina ne-a arătat modul în care se aplică un anumit produs pentru a arăta armonios pe față plus câteva trucuri și exemple de așa nu. 
Eu am învățat multe lucruri noi la acest curs, cum ar fi tipul de machiaj al ochilor ce mi s-ar potrivi, ce primer ar fi bine să procur, cum exact să aplic blushul fără ca acesta să arate ridicol. 
Un filmuleț mic-mic găsiți pe contul meu de Instagram :)
Cum am menționat mai sus, Hayky e genul de om care e la fel în filmulețe și în realitate: a fost foarte deschisă la întrebări, directă în privința  unui produs. Eu cel puțin m-am simțit în largul meu discutând cu ea și punându-i șapte mii de întrebări :)
Toate participantele cursului am primit cadouri de la Nyx pe care le-am mai schimbat între noi pentru că cineva avea o pudră prea închisă pentru tenul ei, cineva un ruj de o culoare ce nu îi plăcea, dar în final toată lumea s-a ales cu două produse. În punga mea am găsit un Pore Filler care a picat la țanc, pentru că eu mă confrunt cu porii dilatați în zona T și dacă tot menționase Hayky ceva de primer... să-mi fie cu spor!
Al doilea produs, pe care recunosc că l-am schimbat, era un Nyx Suede nuanța Jet Set; știam că nu-l voi folosi. Am făcut schimb cu o fată căreia îi plăceau nuanțele mai tari și rujul - sau mai bine zis luciul de buze care a ajuns la mine a fost Nyx Lip Lustre, nuanța LLGT08 - Juicy Peach. Despre aceste două produse voi scrie detaliat pe blog mai târziu.
La sfârșitul cursului am împărtășit idei, am mai pus întrebări și am primit răspunsuri. Ce mi-a mai plăcut la acest curs a fost faptul că Mădălina ne-a dat exemple de produse de fiecare tip - gen fond de ten, primer, farduri - potrivite pentru fiecare tip de ten/piele, dar ne-a oferit mai multe variante, de la produse tip drug store până la produse de firmă, pentru a acoperi bugetului fiecăreia. 
Mie mi-a plăcut foarte mult acest curs, atmosfera, informațiile primite, prăjiturelele :D
Mădălina ne-a întrebat de un feed back, dar pe moment nu mi-a venit nimic în minte; ei bine, feed back-ul meu este unul pozitiv, pentru că am participat la un eveniment interesant, unde fiecare a primit un răspuns sau o recomandare și discuția a fost una deschisă; faptul că am cunoscut-o personal pe Hayky e o mică-mare bucurie de-a mea, căci am putut să discut tete-a-tete cu o makeup artist pe care o admir :)
Dacă aveți posibilitatea să participați la vreun curs, master class sau orice eveniment unde o vedeți pe Hayky, mergeți negreșit - vă garantez că va fi o experiență frumoasă!

Comentarii