Produse consumate - Noiembrie 2016

Hello!
Ne apropiem cu pași rapizi de sfârșitul acestui an, iar articolul de azi e dedicat produselor pe care le-am consumat în noiembrie, #novemberempties :) Să începem:
1. Cremă pentru mâni Bulgarian Rose de la Karlovo. Am această cremă din vacanța mea în Bulgaria din vară și pot să spun că ne-am înțeles bine: deși nu sunt fana mirosului de trandafir, acesta nu a fost deranjant în cremă. Ca produs, Bulgarian rose a avut grijă de mâinile mele, dar a început să cedeze în momentul în care au venit frigurile. De aceea, o recomand pentru anotimpul cald, pentru că are un grad mediu d hidratare;
2. Săpun-cremă lichid Papaya & Buttermilk de la Balea. Oficial, acest produs este preferatul tuturor locuitorilor casei. Când l-am procurat, mă așteptam să aud comentarii gen ”de unde ai luat chestia asta, nu îmi place”, dar spre surprinderea mea am auzit un ”ce fain e săpunul! și cum miroase!”. Eu sunt fană papaya, de aceea când l-am văzut, l-am pus în coș fără să stau pe gânduri. Miroase genial, curăță dlicat și nouă ne place foaaaarte mult. Deja am cumpărat rezerve :D;
3. Suplimente alimentare Piele+Păr+Unghii de la Doppel herz. Le-ați văzut în articolul cu produse de la Farmacia Tei și sinceră să fiu, îmi pare rău că s-au terminat. Nu am observat vreo modificare în ceea ce privește pielea sau unghiile, în schimb părul a încetat să cadă la fel de mult ca acum o lună. Vreau să le mai procur, tot de la Farmacia Tei - prețurile pe care le văd prin farmacii e exagerat, uneori chiar dublu față de prețul la care am procurat suplimentele;
4. Vopsea pentru păr Syoss oleo intense nuanța 5-92 Roșcat luminos. De obicei nu folosesc produse de genul din comerț, prefer Estel Essex, dar având în vedre că nu am mai avut drum prin Moldova am căutat o variantă în supermarketul de lângă casă. Părere mea despre această vopsea o găsiți în articol;
5. Gel de duș Bourbon Vanilla de la Yves Rocher. Mi-a plăcut mult mirosul în magazin, dar când am ajuns acasă nu m-a încântat la fel de mult. Review detaliat aici;
6. Deodorant roll on Cotton Flower de la Yves Rocher. L-am folosit zilnic, după duș, pentru că nu sunt fana deodorantelor tip roll on când trebuie să plec. A fost ok, un review mai detaliat găsiți în articol;
7. Gel de duș Jardins du Monde Grapefruit from Florida de la Yves Rocher. E un gel de duș ca toate gelurile - curăță, face spumă (cât de cât), dar m-am plictisit foarte repede de acesta;
8-9. Mostre de produs din gama Effaclar de la La Roche-Posay și Idealia de la Vichy. Am scris detaliat despre fiecare pe Instagram, sub hashtag-ul #mmdmtestează;
10. Cremă pentru mâini cu migdale de la L'Occitane en Provence. Am folosit-o cu spor, deși m-a cam deranjat faptul că o scoteam cam greu din tub. Review detaliat aici;
11. Ojă Rimmel London I love Frutties nr. 066 Cranberry Zest. Ați văzut-o folosită în această manichiură. Deși îmi place mult culoarea, la o curățenie de rutină în cutia cu oje am depistat că aceasta s-a smântinit, așa că am fost nevoită să mă desprat de ea;
12. Particule de sclipici mov cumpărate de la Haotic. Le-am folosit într-o manichiură cu modele geometrice și mi-au plăcut. Voi mai cumpăra astfel de produse pentru unghii - când îmi mai micșorez colecția;
13. Cremă pentru mâini L'Occitane en ProvenceRose. Deși trandafirul nu mă încântă în mod special în creme, aici a fost un ingredient foarte plăcut. Crema a avut o aromă foarte puternică, astfel încât după aplicare se parfuma toată camera. Mi-a plăcut mult;
14. Ojă O.P.I. Holiday collection 2013, nuanța Wonderous Star. O ojă frumoasă, cu aer festiv și bulinuțe negre, care i-au conferit o alură aparte. Am folosit-o într-o manichiură aici;
15. Dollish Cera-V CC cream de la Lioele. A fost un produs nou pentru mine, atât ca firmă, textură, efect. Totuși, mi se pare că perioada de valabilitate e cam scurtă - l-am folosit într-un interval mai mic de un an, dar spre sfârșitul folosirii am observat că prinsese un miros ciudat, deși produsul s-a găsit permanent în ambalajul său. Am răsuflat ușurată când am terminat CC cream-ul - a fost o experiență, dar nu voi mai recumpăra acest produs, deoarece rămân de părerea că BB cream-urile sunt mai apropiate suflețelului meu;
16. Cremă de corp Let it Snow* de la Sephora. Are aspect de frișcă și un miros finuț. Am consumat-o aproape într-un an, iar de la jumătatea borcănașului mirosul a început să mă plictisească - nu foarte mult, dar destul încât să îmi doresc să o termin mai repede. La capitolul hidratare, s-a descurcat bine în sezonul cald, dar în sezonul rece nu a mai făcut față. Un review mai detaliat aici;
17. Baby oil de la Johnson`s baby. L-am folosit ca liant în gomajul cu zaț de cafea - s-a descurcat de minune. Probabil că-l voi mai recumpăra;
18. Mostră de apă de toaletă Olympea de la Paco Rabanne. Mi-a plăcut mult-mult mirosul, am folosit-o cu spor, dar m-am întristat, pentru că la ultima 1/6 din produs s-a blocat pompița și nu am mai avut cum să scot lichidul din sticluță. Mă gândesc să procur această apă în varianta full size, evident, după ce-mi termin produsele de acest gen pe care le am în dotare. Mi se pare o aromă potrivită sezonului rece, deoarece e foarte puternică.
Acestea au fost produsele lunii noiembrie - mi-a părut bine că s-au terminat, pentru că tot încerc să scap de produse de același fel, să reduc astfel tendința de a deschide șaptezeci de produse odată și să mă disciplinez în ceea ce privește cumpărarea poduselor cu același efect.
Dintre acestea, ce produse ați folosit? Care v-au plăcut și care nu? De ce?
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii