Review: Vopsea pentru păr Syoss Oleo Intense nr. 5-92 Roșcat luminos

Bună!
Îmi este dificil să găsesc o vopsea pentru păr care să-mi satisfacă toate pretențiile: vreau un produs care să nu îmi distrugă părul, care să aibă un pigment de roșu autentic, nu spălăcit și nu în ultimul rând, să nu mă coste o avere, având în vedere că mă vopsesc lunar și la lungimea mea se consumă 2 cutii de vopsea. Am intrat într-un Kaufland și am petrecut câteva minute bune la raionul cu vopsea de păr. Oful meu cel mare este că în comerț nu prea se găsesc nuanțe de roșu intens, dar într-un sfârșit am găsit Syoss-ul acesta, care era și un pic redus la preț. L-am pus în coș și l-am adus acasă. Am dat în jur de 13 lei pe cutie (cred).
Conținut cutie:
Ca plusuri, vopseaua nu miroase îngrozitor, mirosul nu rămâne cantonat în păr pentru mai multe zile. Ca pigment, eu sunt mulțumită, având în vedere că nu aveam așteptări cosmice - mai ales că nu este un produs profesional. Nu am observat ca vospeaua să îmi usuce părul. Deși pe cutie scrie că e fără amoniac și fiind din gama Oleo Intense conține uleiuri pure (?), nu am observat ca acest produs să se comporte diferit față de vopselele cu amoniac.
Ca minusuri, nu mi-a plăcut faptul că deși pe cutie scrie că vopseaua se ia ușor de pe piele cu apă și săpun, eu am utilizat mai multe produse pentru a scoate o pată de pe frunte, care s-a dus compet abia a doua zi. Un alt minus, evident, a fost pigmentul de roșu, nu destul de bright red pentru mine, dar având în vedere că e o vopsea de supermarket... se iartă. 
Am aplicat vopseaua pe rădăcină și am întins-o cam până la jumătatea lunghimii. Pe restul părului am aplicat nuanțatorul de la Tonika, nuanța Iris, care spre surprinderea mea a ieșit movaliu de data aceasta (a se vedea prima mea experiență cu această nuanță aici). 
Înainte de vopsire:
După, lumină naturală, în casă - a se observa movul de la vârfuri:
După, lumină naturală, afară, unde movul nu mai este atât de evident :( :
Per total, Syoss este o vopsea mediocră, nici prea-prea, nici poate-poate, dar e ok dacă aplicați nuanța cumpărată peste părul vopsit în aceeași culoare. Are o acoperire ok, nu știu cum stă la capitolul fire albe, roșul e unul bunuț, dar după câteva spălări devine mat. Aș cumpăra această vopsea în ultimă instanță, în cazul în care nu aș avea Estel-ul meu - ca în cazul de față.
Ce părere aveți despre rezultat? Ați mai folosit Syoss din gama Oleo Intense? Să aveți o zi bright! :D

Comentarii