Uleiuri pentru păr 2.0

Bună!
Prin octombrie ați văzut că am primit o cutiuță de la Farmacia Tei, o cutiuță pe care mi-o doream de mult timp. Evident, am pus în ea aproape tot ce mi-a dorit suflețelul, în special cele trei produse pentru păr (și nu numai) din articolul de azi.
Primul produs este uleiul de cocos de la Mayam. Deoarece în perioada în care am dat comanda a fost cam frig, uleiul a ajuns la mine în formă solidă. Băgat un pic într-un recipient cu apă caldă, a început să se lichefieze. Nu am obervat să-și fi schimbat mirosul în urma acestei proceduri. Am dat 10 lei pentru 100 de ml, dar prețul se mai modifică.
Al doilea produs e uleiul de ricin de la Trio Verde. Nu are un miros anume, ceea ce mă bucură - am mai avut ulei de ricin care nu mi-a plăcut datorită unui miros ciudat. Credeam că așa e normal să fie, iar acum mă întreb dacă acesta de față sau celălalt avea o  problemă. Pentru 200 de ml am dat 14 lei.
Al treilea și ultimul produs este apa de rozmarin de la Mayam. Am citit multe despre rozmarin, inclusiv că accelerează creșterea părului, de aceea m-am repedit la acest produs. În plus, rezolvă problema mătreții, un lucru ce pentru mine e un mare plus. Nu mă dau în vânt după mirosul acesta, dar mă bucur că nu se păstrează pe păr. Pentru 100 de ml am dat 8,5 lei.
Nu am descris fiecare produs în parte dintr-un simplu motiv: le amestec, deci habar nu am de efectul singular. Îmi fac o mască pentru păr odată pe săptămână și aceasta e creată din cele trei produse plus ulei de măsline. Uneori mai adaug și miere - destul de lichidă ca să formeze un amestec uniform. În ceea ce privește cantitățile, nu am o rutină anume, dar în general adaug părți egale. Înainte de aplicare, încălzesc un pic compoziția plasând recipientul cu uleiuri într-un bol cu apă caldă. Aplic totul la rădăcină cu ajutorul unei pensule pentru vopsit părul, îmi acopăr podoaba capilară cu o scufie din aia din plastic, deasupra pun un prosop și stau așa o oră-două, poate mai mult.
După câteva săptămâni de folosire a acestor produse pe păr, pot să afirm următoarele:
- părul meu e mai mătăsos și a căpătat strălucire;
- mătreața a început să dispară;
- (sper că nu mi se pare) părul a început să crească mai repede;
- deși a doua zi după mască părul meu e foarte gras, la celelate spălări se îngrașă mai lent, tind să cred că  apa de rozmarin e de vină;
- e muuult mai ușor să-mi pieptăn părul;
- toate cele trei produse sunt foarte economice, fapt la care nu mă așteptam. E necesară o cantitate relativ mică pentru o aplicare.
Cam acestea sunt efectele uleiurilor pe părul meu. Masca săptămânală o combin cu suplimentele de la Doppel herz (pentru păr, unghi și piele). Deci tind să cred că e un efect potențat.
În concluzie, eu sunt foarte mulțumită de uleiuri și cu siguranță le voi mai folosi. Datorită gamei largi de produse similare de pe Farmacia Tei, sunt tentată să îmi mai procur încă vreo șaptezeci de uleiuri/ ape/balsamuri.

Comentarii