Dollish Cera-V - CC cream de la Lioele

Salut! Eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vorbesc despre...

Dollish Cera-V CC cream de la Lioele!

Este pentru prima dată când folosesc un CC cream, deoarece în general mă dau în vânt după BB cream-uri, în special sud-coreene: se potrivesc tenului meu, îmi place efectul pe care-l au și în același timp, au o formulă ușoară și sunt economice. 
Ce este un CC cream? e un fel de BB cream, dar cu efectul de CC - Color Control sau Color Correcting cream. În alte cuvinte, este un produs cu rol de corectare a nuanței tenului, sau mai bine-zis, de uniformizare a acesteia - mai ales în cazul persoanelor cu tenul cu tendințe de înroșire.
Similar BB cream-urilor sud-coreene, CC cream-urile au incluse în formula sa o cremă hidratantă și compuși ce conferă protecție împotriva efectului negativ al razelor UV. 
Dollish Cera-V este un CC-cream ce are factorul de protecție SPF34/PA++. SPF este un indicator pentru protecția împotriva razelor UV B, pe când PA - împotriva razelor UV B. Din punctul meu de vedere, ambii indicatori sunt destul de mari la acest produs, iar pentru persoanele care au pielea foarte deschisă un astfel de CC cream este tocmai potrivit. Pe lângă protecție, CC cream-ul vine într-un ambalaj foarte drăgălaș pe care sunt imprimate efectele pe care le promite: ”Brightening, Ceramide, High Coverage, Super Moisturizing, Color Change!!”.
Am decis să procur produsul de față pentru că m-a atras felul în care se schimbă odată aplicat: CC cream-ul este alb, dar odată întins pe piele capătă o nuanță de crem care se combină armonios cu nuanța naturală a pielii, astfel încât acest produs, odată aplicat, arată diferit de la persoană la persoană. Altfel spus, produsul creează un duet cu nuanța naturală a tenului, iar efectul este de piele frumoasă și radiantă.
 Lioele este una dintre mărcile preferate, prima mea întâlnire cu aceasta fiind datorată spumei pentru demachiere A. C. Control. Când am văzut CC creamu-ul de față, mi-am zis: ”trebuie să-l am!”, mai ales că BB cream-ul care-mi plăcea mult era pe terminate și din păcate a dispărut de pe piață. Așa că am ajuns în magazinul fizic The Makeup Shop și mi-am luat Dollish-ul la prețul de 72(?) de RON. Acum intrând pe site am văzut că s-a mai ieftinit, e ~70 RON.

Impresii:
Folosesc produsul de aproximativ o lună și pot spune despre acesta că:
- încă nu m-am plictisit de felul în care CC cream-ul își schimbă nuanța când îl întind pe față;
- am văzut poze unde persoane cu tenul problematic l-au folosit și nu s-a mai văzut un punct roșu. Să mă învețe și pe mine cineva magia aceasta. Pe lângă tendința pielii mele de a se înroși la cea mai mică variație de temperatură, nu mai am alte probleme, astfel încât pentru mine gradul de acoperire al produsului este decent, dar un ideal;
- CC cream-ul vine în varianta de 30 de ml, dar e nevoie de foarte puțin produs la o aplicare;
- Uniformizează în mod natural culoarea tenului - dacă există o diferență mai mare, nu acoperă în totalitate nuanța mai închisă, ci formează mai mult un gradient de la o nuanță la alta;
- Purtat și o zi întreagă, nu se adună în locuri precum aripile nasului sau colțurile buzelor. Își păstrează uniformitatea și efectul și nu dă senzația de ten gras, nici după câteva ore. Nu știu sigur dacă e doar meritul produsului, pentru că eu folosesc și pudră;
- Nu pot să zic nimic despre efectul de hidratare: înainte de aplicarea produsului, tot timpul folosesc o cremă;
- Are pompiță care dozează cât produs vrea inimioara dvs. Pompița nu este rigidă sau în trepte, astfel încât se expulează foarte ușor cantitatea dorită de produs.
Ca minusuri, nu am găsit încă niciunul. Sincer. Poate vor apărea cândva, dar momentan sunt foarte mulțumită de acest CC cream. Îl recomand cu mare drag persoanelor cu tenul deschis - nu este produsul ideal pentru domnișele cu tenul mai închis la culoare. La fel, nu cred că este o idee bună pentru persoanele cu tenul cu multe imperfecțiuni - din punctul meu de vedere, nu maschează în totalitate roșeața pielii sau coșurile. 

Ce părere aveți despre CC cream-uri? L-ați procura pe acesta? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii