Manichiura de miercuri: Trei culori

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...

Manichiură în trei culori!

Ca o mani artist wannabe ce sunt, urmăresc diferite conturi pe instagram unde văd o groază de manichiuri faine de tot. Pentru astăzi, sursa mea de inspirație a fost această poză:
Am vrut să încerc acest model relativ simplu, dar drăguț, așa că am purces la treabă. Evident, nu am respectat 100% culorile, dar eu zic că am ales o combinație drăguță. Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
În ordine:
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat;
Flormar, colecția Jelly Look, JL02 - Salmon Pink;
Rimmel London 60 Seconds nr. 856 - How do You Lilac It?;
Astor Fashion Studio nr.304 - Tribe Power;
Sally Hansen Double Duty base coat;
Bandă autocolantă argintie de pe eBay;
Scotch.

Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm două straturi de ojă Flormar JL02 - Salmon Pink, așteptăm să se usuce;
4. După ce s-a uscat bine oja, lipim scotch-ul pe fiecare unghie în funcție de porțiunea care trebuie acoperită/ În cazul unghiei de la arătător, am tăiat scotch-ul sub formă de triunghi;
5. Pe fiecare unghie se aplică, în funcție de model, oja mov - Astor Fashion Studio nr.304 - Tribe Power și Rimmel London 60 Seconds nr. 856 - How do You Lilac It? în două straturi;
6. Se dezlipește scotch-ul și la limita dintre două culori se aplică banda argintie;
7. După ce toată ”compoziția” s-a uscat, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
8. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
 Ce părere aveți despre această manichiură? Nu a ieșit perfectă, cum intenționam, deoarece m-am grăbit cu lipitul scotch-ului pe oja aparent încă ”udă”, dar îmi voi nota acest aspect. Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii