Tratament pentru păr Advance Techniques Supreme Oils de la Avon

Bună! Eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi aș vrea să vorbim despre...

Tratament pentru păr!

Podoaba capilară este deseori cartea de vizită a unei femei: tot timpul părul frumos, cu aspect sănătos va atrage atenția, pe când cel tern și bolnăvicios va plasa deținătoarea sa în umbră. Pe lângă folosirea unor produse adecvate de spălare, styling și protecție a culorii - în cazul părului vopsit, vizitele la salon și luarea din vârfuri odată la 2-3 luni, părul are nevoie de un produs care să-i mențină strălucirea permanent. În cazul meu, acest produs este un tratament bifazic de la Advance Techniques marca Avon
L-am primit cadou și am fost pe loc cucerită de cum arată, de ce conține și de ambalaj. Tratamentul vine într-un gramaj de 100 de ml și este dotat cu o pompiță tip spray care facilitează aplicarea produsului în cantități mici pe suprafețe mai mari. Tratamentul se numește Supreme Oils și elementul de bază este Complexul Nutri 5: un amestec de 5 uleiuri cu formule bogate care, în plus, nu îngreunează firul de păr. Acest produs este bifazic, adică este compus dintr-o porțiune lichidă și alta uleioasă, care trebuie amestecate prin agitare. În caz contrar, dacă flaconul stă mai mult timp pe masă, cele două medii se separă. 
Se agită și după se aplică pe părul uscat sau umed, în funcție de preferință, distribuindu-se pe toată lungimea acestuia. Voila! Părul dvs este alintat de un complex de 5 uleiuri :)

Impresii:
Eu folosesc acest produs cam odată la două zile. Mă atrage mai mult ideea de a-l aplica pe părul umed decât uscat. Îl întind pe toată lungimea firului de păr și după fie îmi las părul să se usuce singur, fie îl usuc cu fohnul.
Inițial eram reticentă cu privire la folosirea acestui produs: părul meu se îngrașă cu viteza luminii și la început am zis că tratamentul mai mult ca sigur va accelera procesul. Ei bine, nu a fost cazul. Părul meu se îngrașă și ca mai înainte, după 2 zile, iar prezența uleiului pe firul de păr nu are nicio relevanță pentru acest aspect. 
Ce-i drept, produsul se consumă foarte repede: eu am părul relativ lung și aplic tratamentul pe toată lungimea sa, așa că prevăd că cei 100 de ml se vor duce în vreo lună. Un alt aspect legat de acest produs este faptul că facilitează, într-o oarecare măsură, pieptănarea. Am zis într-o oarecare măsură deoarece eu oricum folosesc balsamul de păr, iar dacă nu l-aș folosi nu știu dacă tratamentul respectiv ar facilita pe deplin pieptănarea fără probleme. Pentru persoanele cu părul mai scurt cred că ar fi o achiziție chiar bună. Nu știu cum se comportă cu părul tern și lipsit de strălucire, pentru că eu îl vopsesc lunar și nu prea am această problemă.
Drept urmare, consider că este un produs bunicel - părul meu crește puțin mai repede ca de obicei, se piaptănă ușor, dar în rest nu observ mare diferență. 

Voi folosiți astfel de produse? Ce părere aveți despre acestea? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii