Manichiura de miercuri: gri și alb cu inimioare

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...

Manichiură gri și alb cu inimioare!

Ca o mani artist wannabe ce sunt, urmăresc diferite conturi pe instagram unde văd o groază de manichiuri faine de tot. Pentru astăzi însă, nu am avut o sursă concretă de inspirație. Am vrut ceva romantic și mi s-a aprins beculețul că vreau să am unghiile gri, așa că am combinat aceste două mofturi. Ce a ieșit?
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
În ordine:
Rimmel London 60 Seconds nr. 803 Man Overboard;
Sally Hansen Double Duty base coat;
Rimmel London I love Fruties nr. 066 Cranberry Zest;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat;
Flormar nr. 112;
Flormar nr.310 Snow White;
Kit de stamping de pe eBay.

Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm două straturi de ojă Flormar nr.310 Snow White pe unghia de la inelar, iar pe restul unghiilor - două straturi de ojă Rimmel London 60 Seconds nr. 803 Man Overboard. Așteptăm să se usuce;
Un singur strat
Cu două straturi
4. După ce s-a uscat bine oja, cu ajutorul metodei stamping aplicăm modelul cu inimioare;
 Cum se realizează acest transfer al imaginii de pe placă pe unghie?
- se aplică la baza modelului un strat de ojă - Flormar nr. 112 pentru unghiile gri și Rimmel London I love Fruties nr. 066 Cranberry Zest pentru unghia albă;
- cu ajutorul unei plăcuțe de plastic (poate fi folosită și o bucată de carton mai groasă sau chiar și un card) se ”șterge” oja, astfel încât aceasta să ocupe spațiile în metal - modelele, iar excesul de ojă să fie eliminat - rămas pe bucata de plastic;
- se plasează ștampila deasupra modelului și se apasă tare. Rezultatul:
5. Pe fiecare unghie se aplică, în funcție de culoare, modelul cu inimioare - pe unghia albă inimioarele roșii, pe unghiile gri - inimioarele argintii;
6. După ce toată ”compoziția” s-a uscat, se aplică un strat generos de top coat - Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping;
7. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
 Ce părere aveți despre această manichiură?  Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii