Produse consumate - Februarie 2017

O primăvară frumoasă vă doresc!
Încheiem săptămâna cu un #monthlyempties, sau mai bine zis, #februaryempties. Nu pot să zic că am consumat foarte multe produse, dar o bună parte erau de ceva timp în arsenalul meu și chiar mă bucur că ne-am luat la revedere.
În februarie am terminat 20 de produse; o parte mi-au plăcut, o parte nu prea, dar ideea este că am făcut loc altor minunății ce așteaptă să fie consumate :)
1. Săpun lichid cu Papaya și lapte de la Balea - acesta este favoritul familiei și sunt la a doua sticluță. Mai am vreo 5 rezerve și cred că numărul acestora va crește. Miroase delicios, face spumă, își face treaba, nu am ce să-i reproșez;
2. Cremă mâini L'Occitane en Provence - Almond Delicious cu lapte de migdale. Am consumat-o cam repede, datorită vremii reci. Nu pot să zic că mi-a oferit un grad mare de hidratare, dar are un miros plăcut și a fost comod să o port cu mine în geantă. Ca variantă full size nu aș procura-o pentru că am nevoie de un nivel mai ridicat de hidratare;
3. Dischete demachiante de la Ebelin. le-am descoperit de ceva timp, le-ați mai văzut la mine. Sunt foarte ok, nu se dezmbembrează imediat, au un preț plăcut ochiului și buzunarului, le voi mai recumpăra;
4. Ojă Astor Fashion Studio nr. 20806. Deși inițial am inclus-o în proiectul #projectnailpolish (undeva pe contul meu de Instagram), sunt nevoită să o arunc - produsul s-a transformat într-o suspensie neomogenă și nu mai am ce face cu el. Oja aceasta mi-a dat o groază de bătăi de cap - am avut momente în care îi promiteam că va vedea coșul de gunoi, aveam momente când ne înțelegeam, așa că nu știu dacă regret faptul că nu ne vom mai întâlni;
5. Nuanțator Loncolor Trendy Colors nuanța R5 - Roșu Soul. Am aplicat acest produs la rădăcină pentru menținerea culorii și mi-a plăcut mult. Articolul dedicat acestui produs va apărea cât de curând;
6. Balsam pentru păr cu lapte de capră și keratină de la Ziaja. Balsamul m-a ținut mult și bine, datorită faptului că l-am folost pe post de mască o dată pe săptămână. Nu îngrășa exagerat de tare părul, facilita pieptănarea și miroasea specific, dar pe placul meu. Momentan nu-l voi recumpăra, căci vreau să mai încerc alte chestii, dar rămâne pe lista de produse pe care le vreau în viața mea;
7. Gel de ras de la Balea, varianta cu flori orientale. După ce am încercat spuma de la Balea, am decis să încerc și gelul. Mi-a plăcut, la început consistența era ca un jeleu, miroasea a zmeură și flori. Spre final, produsul a început să se fluidifice, să facă mai puțină spumă, dar asta nu a alterat cu mult procesul de ras. Voi recumpăra acest produs, dar cred că în altă variantă;
8. Gel de duș Yves Rocher, Jardins du Monde cu carambola. Dintre toate pe care le-am avut până acum, acesta mi-a plăcut cel mai mult și am întins cât am putut plăcerea de a-l consuma. Cred că-l voi mai recumpăra, dar nu prea curând - aș vrea totuși să fac o pauză de la gelurile de la YR;
9. Gel de duș Fall In Love with Yourself de la IDC Institute, cu aromă de mango și papaya. Pe cât de mult mi-a plăcut Jardins du Monde cu carambola, pe atât de mult mi-a displăcut acesta. Miros chimic, consistență gelatinoasă dar neplăcută, colorarea apei într-un portocaliu aiurea - pe scurt, eu și acest produs nu ne-am înțeles deloc. Drept urmare, mă bucur că l-am terminat și cu siguranță nu-l voi mai procura;
10. Pastă de dinți Sparkly White de la Himalaya.  Este pasta de dinți preferată din ultima perioadă - nu este exagerat de mentolată, curăță bine dantura, nu am ce să-i reproșez. O voi recumpăra;
11. Loțiunea de corp Scented Garden de la IDC Institute, varianta cu levănțică. Abia așteptam să o termin și nu mi-a venit să cred când pompița începuse să dea afară aer. Deși la capitolul hidratare s-a descurcat, mi-a displăcut mirosul și consistența. Dacă am învățat ceva în ceea ce privește produsele cosmetice, am învățat că IDC Institute nu este pe gustul meu;
12. Cremă de mâini cu extract de gălbenele de la Farmec. A fost un produs bun și plăcut, dar nu a reușit să mă apere de frig. Voi mai încerca alte variante pentru că îmi place mult consistența și totodată voi vedea dacă mă mulțumește în perioada caldă a anului;
13. Pudră compactă Flormar nr. 87 Light Porcelain Rose. Un produs pe care l-aș include la favoritele anului 2016, pentru că ne-am înțeles de minune. Nuanța a fost potrivită, gradul de acoperire bun, pudra nu s-a adunat pe la riduri sau aripile nasului, se ducea de pe față lent pe parcursul zilei. La ce preț are, cu siguranță o voi mai procura, dar după ce termin produsele de același gen pe care le am deschise;
14. Cremă hidratantă matifiantă Happiness de la Gerovital cu extract de afine. Deși mi-a plăcut mult acest produs la prima utilizare, a doua sticluță visam să o termin cât mai repede. Nu știu dacă pielea mea nu se mai înțelege cu această cremă, dacă perioada anului nu a fost potrivită, dacă s-a modificat compoziția cremei sau nu. Cert este că nu a avut niciun efect wow, dar nici nu mi-a creat probleme. Efectiv nu a făcut nimic. Nu cred că o voi mai procura;
15. Apa miclară de la Balea. A durat mult și bine până când am terminat acest produs, dar nu am nicio nemulțumire; ca demachiant a fost la înălțime, nu mi-a iritat pielea, ne-am înțeles foarte bine și cred că ne vom revedea cât de curând;
16. Burețel pentru machiaj. A fost procurat acum o mie de ani de la Haotic și mi-a fost un prieten bun la răsăritul epocii în care ma început să mă machiez. Deoarece îl aveam prin casă, am zis să-l folosesc ca să nu ocupe loc degeaba, astfel încât l-am tot plimbat prin fond de ten și pe fața mea până s-a dezintegrat. Mănâncă cam mult produs, dar oferă un finish natural, de no makeup makeup. E ok pentru machiajul de zi cu zi. Mai am patru bucăți și după ce le termin închei capitolul burețeilor no name;
17. Februarie a fost, cu siguranță, luna rujurilor. Pentru că-mi ia o mie de ani să termin unul, am rămas surprinsă când am văzut că am consumat 3 (!!!). Primul ruj din listă este Oriflame Lip Addict soft&shine Very Me nuanța Vibrant Raspberry. Are cred vreo 5-6 ani și faptul că l-am terminat a fost ca o piatră de pe umeri, deși nuanța mi-a plăcut mult;
18. Avon ColorTrend nuanța Melondrama. A fost un ruj pe care l-am terminat la începutul lunii, datorită faptului că-l purtam în geantă și îl tot foloseam. Mi-a plăcut nuanța, un roșu ce bătea un pic spre portocaliu, foarte fain de purtat pe zi;
19. Oriflame LipSpa Therapy nuanța Caring Nude. Aceasta cred că a fost nude-ul perfect pentru mine, deși bătea mai mult spre un roz -trandafiriu calm decât nude. Nu știu dacă voi mai procura acest ruj, dar voi căuta nuanța;
20. Ultimul produs este un balsam de buze de la Himalaya Herbals. Nu mi s-a părut un balsam extraordinar, îl aplicam mai mult prin casă, rămânând fidelă balsamului de la Nivea. Dacă nu aveți probleme cu buze crăpate, acesta este un produs bun, dar în cazul meu pur și simplu nu făcea față.

Acestea au fost exterminatele lunii trecute, de care sunt mândră. Am văzut pe Instagram un trend ce ține de #projectpan, și anume un calcul lunar al produselor terminate. Mi-ar place să fac și eu la fel, dar problema este că nu mai știu prețurile la toate produsele din februarie, așa că voi aproxima la un 200 lei (probabil?). Luna viitoare în schimb promit să mă revanșez :)
Voi ce ați consumat în februarie? 
O primăvară frumoasă să aveți!

Comentarii