Colecția de parfumuri: Rose Berry de la Bulgarian Rose Karlovo

Hello!
Primăvara a început să se simtă, florile sunt peste tot, pestrițe, colorate, parfumate, la la la. Așa că răscolind printre lucrușoarele mele și găsind ceva interesant și am zis să vă povestesc despre acest ceva.
Povestea lui Rose Berry este următoarea: Elena a fost vara în Balcic. Elena a văzut răftulețul cu produse cosmetice Made in Bulgaria. Elenei i s-au aprins ochii și i-a crescut temperatura. Dar Elena are o voință de fier și s-a limitat la a cumpăra lucruri utile: o cremă pentru mâini și un parfumel mic-mic, comod de strecurat în portfard.
Parfumelul miroase a trandarifi și citrice. Rose Berry este produs de Bulgarian Rose Karlovo și m-a costat 10 leva (vreo 20 de lei cred?). E tip roll-on, micuț-drăguț, are în compoziție ulei de trandafir, o textură mai uleioasă așa și miroase fresh.
Îl iau cu mine în călătorii scurte până acasă, ca să nu car sticlăria după mine. Este foarte comod și mirosul acestuia se păstrează câteva ore pe piele. Deci din punctul ăsta de vedere cam șchiopătează, dar eu îl iert pentru că nu am pretenția să mă trandafirească pe termen lung. 
În concluzie, dacă aveți cum să îl procurați, vi-l recomand. Miroase foarte fain și e plăcut să îl aplici din 2 în 2 ore, mai ales dacă ești la vreo petrecere sau în deplasare. 
Vă doresc un sfârșit de martie parfumat, v-am pupat!

Comentarii