Manichiura de miercuri: Nude & Royal blue

La mulți ani fetelor!
Pentru miercurea aceasta am pregătit o manichiură care a fost concepută într-un fel, dar pe parcurs s-a transformat în cu totul altceva, așa că o voi denumi generic experiment :))
Tradiția spune să enumăr ingredientele acestei #manichiurademiercuri așa că le voi pune pe tavă:
Bază-tratament Sally Hansen Miracle Nail Thickener;
Flormar Matifying Top-Coat (l-am utilizat și aici);
Avon Pro+ Hollywood Collection, nuanța Drive In (o vedeți în acțiune și aici);  
Astor Fashion Studio nr. 290 Madagascar Waterfall (ați văzut-o aici);
Stickere cu flori și steluțe de pe eBay;
Planșă cu modele și ștampilă pentru stamping de pe eBay

Cum am realizat această manichiură:
1. Am început prin aplicarea unui strat de base coat de la Sally Hansen. Teoretic nu e un base coat ci un tratament, dar practic eu așa îl folosesc;
2. Peste oja de la Sally Hansen am aplicat două straturi din oja Avon Drive In;
3. Prin intermediul metodei stamping am vrut să aplic niște flori albastre pe unghii, dar ceva nu a mers bine și fiecare unghie mi-a ieșit cu model diferit. Pentru că nu arăta dezastruos, am zis să nu refac mancihiura ci să continui;
4. Am aplicat câteva stickere florale, la nimereală - cu această ocazie am terminat și o folie (că tot vă ziceam că am un project pan pentru anul acesta);
5. Pentru că tot am o obsesie cu oja mată în ultimul timp, nu am pierdut ocazia să matifiez și această manichiură - cu ajutorul top coat-ului de la Flormar. Rezultatul final:
Îmi place mult ceea ce a ieșit, chiar dacă ideea inițială era alta.
Cum vi se pare manichiura din săptămâna aceasta? 
O zi frumoasă să aveți :*!

Comentarii