Colecția de rujuri: Nyx Lip Lustre LLGT08 - Juicy Peach

Bună dragelor!
Prin decembrie am fost la un curs foarte fain de automachiaj organizat de Mădălina Costin Rahimi Hayky și m-am întors cu un băgăjel de cunoștințe și două produse de la Nyx: un primer matifiant și rujul de față.

Nyx Lip Lustre LLGT08 Juicy Peach este un ruj lichid, a cărui nuanță se pretează de minune preferințelor mele. Deși pare a fi un portocaliu intens, pe buze devine roșu, sau mai bine zis, un portocaliu-sângeriu. Sună sinistru blood orange, dar vă asigur că e o culoare frumoasă :))

În ceea ce privește rujul în sine, vine într-un tub standard, dar cu o pensulă aplicatoare destul de lată, dar nu suprasaturată cu  produs. Se aplică ușor pe buze și miroase delicios (chimic, nu a piersică). Deși inițial rujul e portocaliu, odată ce se usucă și uniformizează (proces ce durează câteva minute, în funcție de cât produs s-a aplicat) capătă o nuanță roșiatică vie, fără a estompa portocaliul în totalitate. 

Ca rezistență, se poate menține și 6 ore la rând - se duce lent de pe buze, dar în cazul în care consumați ceva trebuie reaplicat. Ca orice ruj lichid, tinde să usuce buzele, așa că eu recomand fie să folosiți un balsam înainte de a aplica rujul, fie să aplicați balsamul peste ruj ori de câte ori simțiți nevoia. Eu fac și așa și așa, în funcție de unde mă aflu sau cum am eu chef și nu am observat ca balsamul să altereze cumva culoarea sau textura. Pe buze rujul devine o idee mai mat, dar nu mat de-a binelea, în același timp păstrându-și vitalitatea culorii. 

În concluzie, Juicy Peach este un ruj lichid bun, relativ rezistent, usucă moderat buzele și conferă o culoare vie, interesantă. Mai am un ruj lichid de la Nyx, dar din altă gamă, care-mi place foarte-foarte mult, așa că pot spune că Nyx e una din firmele de la care voi mai procura produse pentru buze.
Aveți în colecție rujuri Lip Lustre? Cum vi se par?
Vă urez o săptămână plină de gânduri bune!

Comentarii