Loncolor Trendy Colors - nuanțator fără amoniac R5 - Roșu Soul

Bună!
Primăvara a venit, culoarea mea s-a topit, e timpul să o reîmprospătez!
Sinceră să fiu aveam de gând să folosesc nuanțatorul de la Tonika, dar dat fiind faptul că am primit cadou nuanțatorul de față, mi-am zis să-l încerc.
Nuanța mea este R5 - Roșu soul și doamna de pe ambalaj pare să aibă un păr cam închis la culoare pentru gustul meu. Dar mi-am zis că nu e o problemă dacă mi se închide un pic nuanța, că la urma urmei nu-i mare bai, se poate rezolva.
Loncolor Trendy Colors nu conține amoniac și oxidant. În schimb, compoziția acestuia este îmbogățită cu extract dintr-o plantă exotică, Limnanthes alba cu rol în intensificarea aspectului sănătos al părului de după vopsire.
La prima mirosire, nuanțatorul nu are un miros puternic; este chimic (normal!), dar nu deranjant. Din punct de vedere al texturii, e destul de dens, dar se aplică ușor. Eu l-am aplicat doar la rădăcină și restul ce am mai putut întinde am întins pe lungimea părului (adică la încă vreo 5 cm de la rădăcină). Am așteptat o jumătate de oră, după care m-am dus și m-am spălat pe cap. 
Înainte de utilizare:

 Rezultatul:

Verdictul meu: un nuanțator bun! Mi-a vopsit bine rădăcinile, nu mi-a modificat foarte mult nuanța pe care o aveam, a revitalizat-o frumos. Părul meu nu a mirosit a chimicale trei zile, prosopul nu s-a pătat prea tare, iar culoarea din material s-a dus la prima spălare. După o săptămână și un pic de la utilizare, rădăcinile mele încep să se vadă, dar treptat, fiind de o nuanță ceva mai diferită decât cea a părului vopsit, dar tot roșii. Nu am observat ca părul meu să fi suferit vreo modificare neplăcută (gen să mi se usuce sau să devină rebel la pieptănat). Drept urmare, mi-a plăcut acest produs și îl voi mai folosi.
Ce produse folosiți între două vopsiri? Se regăsește nuanța voastră în gama Loncolor Trendy Colors?
Vă doresc o zi minunată!

Comentarii