Oriflame Elvie: set cu aromă drăguță, pentru zile morocănoase

Bună!
Primăvara a venit, calendaristic vorbind, dar mai e ceva timp până când soarele va trezi la viață natura din jur. Și dacă tot se apropie o sărbătoare dragă femeilor, mi-am propus să scriu pe blog despre un set foarte drăguț de la Oriflame, pe care eu personal l-aș lua în considerare ca idee de cadou.
Setul, sau mai bine zis, produsele pe care le am sunt din colecția Elvie și sunt reprezentate de:
- un deodorant tip roll-on de 50 ml;
- o loțiune de corp de 150 ml;
- o apă de toaletă de 50 ml.
Am primit aceste produse de Crăciun și nu am vrut să scriu despre ele până când le testez; spre marea mea bucurie, mi-au plăcut foarte mult, în special apa de toaletă, dar să le iau pe rând.
Primul produs pe care l-am testat a fost deodorantul. Am avut o perioadă în care l-am folosit exclusiv pe acesta, seara, dimineața, oricând simțeam nevoia să o fac. Are un miros fin, care se simte la aplicare, dar se estompează pe piele. Produsul se usucă relativ repede, fără a fi necesară fluturarea mâinilor pentru a nu rămâne cu senzația de ud sub braț (senzație tare ”dragă” mie). Ca nivel de protecție, l-aș include la mediu; nu cred că acest deodorant s-ar descurca de minune pe timpul verii, mai ales dacă sunteți o persoană care transpiră repede și/sau abundent. Dar pe timp de iarnă e un produs chiar bun.
Am doilea produs este loțiunea de corp - cu o formulă ușoară, ce se îmbibă repede în piele și nu lasă senzația de peliculă grasă. Mirosul, caracteristic colecției Elvie, nu se păstrează foarte mult timp pe piele, așa că dacă sunteți în căutarea unei loțiuni foarte parfumate, aceasta nu cred că ar face față. La capitolul hidratare, se descurcă binișor, din punctul meu de vedere fiind mai potrivită unei pieli normale. Eu am pielea destul de uscată în perioada rece a anului, de aceea am combinat această loțiune cu alte produse, deoarece de una singură nu îmi conferea hidratarea pe care mi-o doream.
Și așa am ajuns la al treilea produs, apa de toaletă. Nu aveam vreo așteptare de la aceasta așa că a fost o descoperire pentru mine faptul că mirosul se pliază atât de bine pe preferințele mele. Mirosul produselor Elvie este dat de o combinație reușită de extract din mosc alb, flori albe și lăcrămioare, un miros subtil, revigorant și foarte feminin. Cum scrie pe site-ul oficial, aroma Elvie este asemenea unei simfonii a simțurilor
Apa de toaletă de la Elvie a devenit o locatară permanentă pe măsuța mea: pur și simplu m-am îndrăgostit de parfumul subtil, revigorant, feminin, proaspăt, ce se pliază pe starea mea de spirit. Mirosul se menține pe haine, piele și păr, dacă dau câteva puf-puf-uri de dimineață pe pulover, simt mirosul și seara când ajung acasă, deci spre surprinderea mea e un produs care persistă întreaga zi. Singurul lucru ce nu-mi place este flaconul: mi se pare interesant, ca design, dar e incomod de ținut în mână. În rest, nu mai am absolut nicio obiecție.
Elvie de la Oriflame a fost un cadou plăcut pentru mine, prin intermediul căruia am descoperit cât de speciale sunt lăcrămioarele și că, de fapt, îmi plac foarte mult sub forma aceasta. Parfumul acestui set mi se pare potrivit oricărei vârste, depinde doar de preferințele doamnei sau domnișoarei. Dacă aromele proaspete și feminine vă încântă, luați în considerare vedetele articolului de azi. 
Ați încercat produsele Elvie? V-au impresionat? Vă doresc o zi cât mai frumoasă!

Comentarii