Gel de duș ”Fluffy” cu Marshmallow de la Balea

Hello!
Cred că știți că sunt fana produselor de la Balea - sunt interesante, variate și au un preț frumos pentru buzunarul studențesc. Prin iarnă am fost la ”vânat” geluri de duș -văzusem pe tot Instagram-ul un gel cu unicorni, dar se pare că acea ediția nu a apărut și în România :(. Dacă tot nu am găsit inorogul, mi-am îndreptat atenția spre sticluța roz ”fluffy” pe care scria Marshmallow. Interesant, mi-am zis; nu sunt fana aromelor foarte dulci, dar am zis să încerc.
Când am deschis gelu lde duș acasă, am rămas plăcut surprinsă: într-adevăr, miroase dulce, a marshmallow, dar subtil, nu e genul de miros care te lovește ca un tanc rusesc, ci te îmbrățișează ca aroma balsamului de rufe (pe doamnele din reclame).
Pe lângă mirosul plăcut, dulce, dar nu exagerat, îmi place și consistența acestui gel, dar și finețea cu care curăță pielea. Nu mă așteptam să îmi placă atât de mult. În plus, este un produs economic, dar nu prea face spumă - aviz amatoarelor. E perfect pentru această trecere din iarnă în primăvară - un produs cu o aromă subtilă, care nu deranjează olfactiv.
Ce părere aveți despre gelurile de duș marca Balea? Le-ați încercat? Să aveți o zi cât mai frumoasă!

Comentarii