Bunătăți cosmetice: Creion pentru sprâncene de la Catrice nr. 020 Date With Ash-ton

Salut!
Pentru că sprâncenele reprezintă un element de expresivitate pe față, forma corectă și conturarea acestora înseamnă multe. Dacă dați un search pe Google cu cuvintele-cheie celebrities without brows, veți găsi multe poze ciudate, haioase, dar și sinistre. Cert este că lipsa sprâncenelor de pe față modifică mult aspectul.
Pentru că aleg să-mi vopsesc părul în roșu, la începutul începuturilor sprâncenele mele au fost o provocare; deoarece am părul natural deschis la culoare, sprâncenele ”se pierdeau” pe față și asta nu îmi plăcea. În căutarea unui produs care să mă mulțumească, am găsit o variantă pe care am folosit-o ani la rând, dar între timp am tot văzut ceva interesant în blogosferă și am decis să fac un mic experiment. 
Produsul despre care voi vorbi astăzi a fost procurat de pe Aoro.ro alături de alte produse interesante (articolul dedicat îl găsiți aici). După ce m-am tot uitat la swatch-uri, am citit păreri și am oscilat între două nuanțe, am luat hotărârea de a alege creionul de la Catrice, Eye Brow Artist nuanța 020, Date With Ash-ton
De ce am ales acest creion? Pentru că are review-uri bune, o nuanță naturală și relativ deschisă pentru preferințele mele, dar și prezența pensulei-periuțe a fost un mare plus. După ce am dat comanda mă cam îngrijora faptul că poate am ales nuanța mult prea deschisă, dar odată ce am testat produsul m-am liniștit.


După o perioadă decentă de utilizare, părerea mea despre acest produs este una foarte bună. Comparativ cu alt creion de-al meu, acesta are griful mai dur, dar nu zgârâie pielea și e mai ferm, simt că am un control mai mare asupra creionului. Nuanța este o maro-deschisă-gri, o nuanță frumoasă ce se contopește cu cea a sprâncenelor mele - e și cea mai deschisă din cele disponibile. Îmi place faptul că acest creion nu dă senzația de sprâncene desenate, oricât de mult nu aș insista cu umplerea spaților goale. Pensula de la capătul opus creionului este utilă: e destul de dură pentru a pieptăna sprâncenele, dar și destul de flexibilă pentru a le aranja cum vreau eu. În plus, mă scutește de alte ustensile pentru aranjare, pe care nu am chef să le car după mine atunci când plec undeva pentru câteva zile. Creionul se comportă formidabil la ascuțire: nu se dezintegrează, nu se ”topește” pe lamă, lemnul nu rămâne plin cu așchii.
În ceea ce privește rezistența creionului, acesta stă bine-merci pe sprâncene dacă nu-l deranjezi. Pe parcursul zilei nu am observat ca pigmentul să se modifice, nu mi s-a întâmplat să ”curgă”, chiar dacă eram după sală. De pe firele de păr nu pleacă, în schimb dacă aveți sprâncenele relativ scurte, cum le am eu, și vreți să le prelungiți, trebuie să aveți grijă să nu le atingeți. Eu aplic fondul de ten după ce îmi machiez ochii și nu rareori mi s-a întâmplat să fiu nevoită să reaplic creionul pe porțiunea de piele unde mi-aș fi dorit ca sprâncenele mele să se termine. Așa că acesta ar fi singurul inconvenient pentru mine - să nu-mi ating deloc ”codițele”. 
În concluzie, dacă pentru sprâncene preferați produsele sub formă de creion, Date With Ash-ton este o idee bună pentru machiajul de zi cu zi. Este destul de rezistent, se aplică ușor, vine în câteva nuanțe naturale care, din punctul meu de vedere, acoperă cam toate culorile de păr (dacă vorbim despre un machiaj natural și nu sprâncene în culorile curcubeului). Este accesibil și merită toți banii, mai ales că se consumă foarte greu. Îl găsiți pe Aoro.ro la un preț atractiv
Voi ce produse pentru sprâncene folosiți? 
O zi frumoasă să aveți, pe curând!

Comentarii