Dove Purely Pampering Deep care complex - loțiune de corp cu extract de fistic și magnolie

Bună!
Vreau să dedic acest articol îngrijirii pielii după duș. Până acum câțiva ani nu dădeam importanță acestui aspect, căci mi se părea că e destul să folosesc un gel de duș care să nu-mi usuce prea tare pielea. Cu vârsta însă nevoile corpul se mai schimbă, iar pielea mea a început să aibă o ușoară tendință de deshidratare, ca să ajung la un moment dat să caut remediul pielii uscate. În timp am început să folosesc diferite produse, loțiuni sau creme de corp pentru a ține în frâu uscăciunea; unde am reușit, unde nu, dar cert este că o cremă sau loțiune după duș a devenit un must have și am inclus acest pas în rutina mea.
Produsul pe care-l folosesc în prezent este o loțiune de la Dove, Purely Pampering. Varianta mea este dedicată tuturor tipurilor de piele și conține extract de fistic și magnolie. Eu și produsele de la Dove nu prea ne înțelegem, deși eu îmi doresc ca lucrurile să fie altfel. Odată ce am primit această loțiune, am folosit-o cu precauție, neștiind la ce să mă aștept.
Am expirat ușurată când am observat că ne înțelegem. Îmi place mult consistența - cremoasă, dar și apoasă în același timp, se îmbibă foarte repede și dă senzația de piele catifelată. Hidratează și își păstreaă mirosul în piele chiar și a doua zi după utilizare. 
Vorbind de miros, aici e buba: îmi place o nuanță din acesta și cealaltă îmi displace complet. Nu știu dacă mă trage magnolia și respinge fisticul din compoziție sau invers, dar mirosul acestui produs nu l-aș plasa în categoria preferatele mele. Un alt inconvenient este ambalajul: mă enervează că o bună parte din produs rămâne lipită de pereți, indiferent de ce aș face ca să-l mut de acolo. 
Per total, Dove Purely Pampering Deep care complex este o loțiune demnă de încercat, deoarece oferă un grad mare de hidratare și intră repede în piele. Voi vedea dacă găsesc și alte variante la capitolul miros, căci aceasta nu mă încântă.
Voi cum vă hidratați pielea? Vă plac produsele Dove? Să aveți o primăvară cât mai înfloritoare!

Comentarii