Produse consumate - Decembrie 2016

Bună!
Uite a mai trecut un an... un an plin de produse noi și vechi, dragi și mai puțin, descoperiri frumoase și câteva dezamăgiri. Pentru moment însă, să vă prezint consumatele lunii decembrie:
1. Nuanțator de la Tonika, nuanța Iris: despre acest produs am scris aici. Deși nuanța nu m-a încântat în mod special, mi-am dorit un pic de mov în roșul pe care-l aveam. A fost o experiență interesantă, dar puțin probabil să mai procur acest produs, mai bine zis, în această nuanță;
2. Șampon Visible Repair de la Londa. Sunt la a treia sticlă și nu mă pot sătura de acest produs: e potrivit tipului meu de păr, fortifică, curăță în profunzime, fără a afecta culoarea, miroase delicat și e necesară o cantitate mică de produs la o spălare. Cu siguranță voi rămâne fidelă acestui produs - deja am deschis unul nou;
3. Ojă Yves Rocher, nuanța 61, Vert Canard. Am primit această ojă cadou și pentru că e atât de mică și drăguță, am și consumat-o. O manichiură realizată cu aceasta puteți vedea aici;
4. Ojă Ciaté PP083 - Jewel. Deși are un ambalaj mega-drăguț, oja e dificilă la capitolul mânuit: e destul de densă și durează șapte mii de ani până o întind pe unghie cum vreau eu și până se usucă. Drept urmare, ne-am despărțit. Un exemplu de manichiură realizată cu această ojă vedeți aici;
5. Dischete demachiante de la Ebelin. 140 de dischete m-au ținut cam o lună-jumate, nu s-au dezintegrat, mi-au plăcut mult și mai mult ca sigur voi continua să le folosesc;
6. Ojă Astor Fashion Studio nr. 283 Ethnic Pink. Această ojă face parte din cele cinci oje preferate ale anului 2016. Am consumat-o până la ultima picătură și mi-a părut rău când am fost nevoită să o arunc. Deși am procurat o altă ojă în aceași nuanță, în viitor voi reveni la ea. O manichiură realizată cu oja de la Astor aici;
 
7. Mostră de parfum Jimmy Choo. Habar nu am ce parfum e, dar e foarte puternic. Mirosul e potrivit mai mult pentru iarnă și probabil pentru o doamnă mai în vârstă. Am găsit mostra rătăcită undeva prin geantă și mi-am zis să o consum;
8. 3D Plumping Top Coat de la Rimmel London. Este top coat-ul meu preferat și mi-a părut rău că s-a terminat. Îl voi reachiziționa în viitorul apropiat. Datorită lui, oja nu-mi sare de pe unghii și o săptămână. Ultima manichiură realizată cu acest top coat o vedeți aici;
9. Ulei pentru păr Avon Advance Techiques 360 nourishment cu morrocan oil. Mi-a plăcut foarte mult, a fost economic și-l voi mai procura. Cei 30 ml din sticluță mi-au ajuns pentru mult timp, cred că vreo două luni. Merită cumpărat, momentan e cel mai bun ulei pentru păr - vârfuri mai ales - pe care l-am folosit;
10. Ruj Color Trend de la Avon, nuanța Lolita. Îl am de vreo 3 ani cred și era timpul să-l consum, deși nuanța mi se pare una dintre cele mai frumoase și lejere burgundy, potrivite pentru machiajul de zi. Nu este un ruj foarte rezistent la transfer, dar a fost economic, cremos și a hidratat buzele; cum ziceam, nuanța mi-a plăcut foarte mult. În prezent mai am un ruj din această gamă de consumat, în nuanța Melon Drama, pe care îl veți vedea în curând printre produsele consumate;
11. Gel de duș Lotus from Laos, Jardins du Monde de la Yves Rocher. Cu cât mai mult am folosit produsul, cu atât mai mult a început să-mi placă. În review-ul pe care i l-am făcut am zis că nu mă dă pe spate mirosul, dar cumva în timp acesta a înflorit și a început să îmi placă mult-mult. Și cam pe atunci s-a terminat și gelul :) Așa că dacă ar fi să cumpăr din nou vreun duș din această gamă, aș lua în considerare varianta roz;
12. Deodorant Powder Touch de la Nivea. Acesta este preferatul meu, l-ați mai văzut printre produsele consumate. Protejează, miroase fin, lasă pielea fină - cum ziceam, preferatul meu din totdeauna. Deja am cumpărat vreo trei tuburi;
13. Argilă albă de la Medicomed. Deși ințial am folosit-o ca mască pentru față, pe parcurs am transferat-o pe corp, în gomajele pe care le fac săptămânal - argilă, zaț de cafea, ulei. Se descurcă de minune și conferă prospețime. Mai am argila albastră de folosit și după cred că fac o pauză de la acest tip de produs;
14. Dizolvant pentru lacul de unghii 2 în 1 de la Farmec. Ne-am înțeles bine, a îndepărtat oja cum trebuie, mirosul nu a fost prea deranjant. Totuși, tind să cred că acesta mi-a îngălbenit unghia, de aceea nu îl voi mai procura;
15. Ștampilă și plăcuță pentru manichiură în metoda stamping. Am procurat-o de la un magazin de prostioare și a fost ok. Recent am procurat de pe eBay o ștampilă care este mult mai faină decât aceasta, transferă bine modelul, nu este prea dură și în plus, e transparentă și pot vedea exact unde plasez modelul. De aceea, ștampiluța roz pleacă din colecția mea;
16. O pensulă de machiaj no name pentru aplicarea rujului/glossului. S-a alterat mult prea repede, deși nu am folosit-o cine știe cât. Au început să-i sară firele, le-am mai tuns, dar tot săreau și săreau și m-am enervat și am trimis-o la gunoi. Nu îi voi duce dorul;
17&18. Mostre Idealia de la Vichy și gama Effaclar de la La Roche Posay. Am scris acum ceva timp despre kiturile de la cele două firme, dar în urma consumării mostrelor am ajuns la concluzia că La Roche Posay trebuie să facă parte din familia mea de produse cosmetice. Mi-au plăcut cam toate produsele pe care le-am testat de la ei, evident că unele s-au plasat mai sus decât altele. De la Vichy mi-a plăcut crema iluminatoare, dar nu atât de mult încât să vreau să o procur în varianta full size. Nu prea știu ce să zic despre fondurile de ten de la ambele firme, deoarece nuanțele pe care le-am avut au fost mult prea închise pentru mine.
Cam acestea au fost ultimele produse consumate în 2016. Câte dintre acestea ați folosit? Ce părere aveți despre? Vă doresc un an nou cât mai bun!

Comentarii