Gel de ras Flori orientale de la Balea

Bună!
Recent mi s-a terminat spuma de ras și mi-am zis că e timpul să îmi fac rost de una nouă. Ce-i drept, eu nu sunt fană a spumelor, gelurile fiind mai pe placul meu. De aceea, m-am înarmat cu timp și bani și m-am dus la cel mai apropiat magazin dm. Deoarece mi-a plăcut produsul precedent, mi-am propus să cumpăr ceva tot de la Balea. Am văzut spuma de ras și alături gelurile de ras, care mi-au captat atenția deoarece erau în mai multe variante, foarte colorate.
Am ales gelul cu Flori orientale, din simplul motiv că m-a atras ambalajul. E foarte vesel, voluminos (150 ml) și miroase plăcut. Consistența gelului e de jeleu, unul de o culoare delicioasă - zici că e din zmeură. La capitolul ras se descurcă foarte bine - nu îmi îmbâcsește bic-ul și se duce repede sub jetul de apă. Lama pur și simplu alunecă pe piele, fără a o leziona. Eu sunt foarte mulțumită de acest gel de ras și cred că îmi va ajunge pentru mult timp.
Drept concluzie, gelul de ras e un produs fain pentru prețul său (circa 8 lei). Asigură un ras fără microleziuni, miroase delicios și nu distruge lama. Eu vi-l recomand.

Comentarii