Bunătăți cosmetice de pe Aoro 1.0

Bună dragelor!
În articolul de azi vreau să vă arăt conținutul unei cutii ajunse recent pe măsuța mea, plină cu produse cosmetice pe care le aveam de ceva timp în wishlist. Am făcut rost de aceste delicii mari și mici de pe site-ul Aoro, unde vă invit să frunzăriți pagini, să vă umpleți wishlist-ul și să descoperiți cosmetice la prețuri super bune (în special parfumuri sau produse de machiaj). 
Cutia a ajuns seara la mine și neavând lumină decentă, nu am mai pozat-o - Elena nu are răbdare să despacheteze un colet a doua zi, așa că ambalajul nu a intrat în portretul de familie. Dar mi-a plăcut faptul că produsele erau ambalate individual, și apoi la comun, deci cu două straturi de folie cu bule;  produsele nu au avut ocazia să se plimbe prin cutie. Încă un fapt ce mi-a plăcut legat de comandă este timpul în care a ajuns; eu am dat comandă într-o vineri, site-ul a aproximat că voi vedea produsele joia următoare, dar luni seara curierul era deja la ușa mea. Super mulțumită de acest fapt!
Să trecem totuși la treabă, să vă arăt conținutul:
1. Sally Hansen - Miracle nail thickener, base coat (aici);
2. Labello - Hydro Care, balsam de buze (aici);
3. Catrice cosmetics - Eye Brow Stylist, nuanța 020 Date With Ash-Ton (aici);
4. Tangle Teezer - The Original negru (aici);
5. Revlon Colorstay fond de ten, nr. 110 Ivory (aici);
6. Missha M Perfect Cover BB Cream nuanța 21 Light Beige (aici).

Să le luăm pe rând:
Miracle nail thickener de la Sally Hansen e un produs pe care l-am procurat datorită faptului că sunt posesoarea unor unghii moi și fragile. Mi-a fost dificil să aleg din mai multe baze-tratamente de la Sally Hansen pentru că mie îmi place firma, am câteva oje de la ei și stau de ceva timp în sertare, fără să-și modifice consistența. 
Am mai avut Double Duty-ul de la SH, dar de data aceasta m-am decis să încerc un alt sortiment. Miracle nail thickener este un tratament de întărire a unghiilor și are în compoziția sa ingrediente precum acidul citric, kaolinul și calciul - principalul ”tămăduitor” a unghiilor fragile. Vine într-un volum de 12 ml ceea ce înseamnă, în cazul meu, că mă va ține cel puțin o jumătate de an.
Îmi place mult amblajul - nu pot rezista în fața unui mov nobil. Periuța e pe placul meu, nu e foarte lată, dar e potrivită pentru unghile mele. E necesară o cantitate foarte mică de produs la o aplicare, deci cum am menționat anterior, mă va ține mult și bine.
Am de gând să folosesc această ojă drept bază pentru manichiurile mele, rămânând să vă împărtășesc părerea mea :)
Balsamul pentru buze Labello Hydro Care. Tot răsfoind feed-ul meu de pe Instagram vedeam balsamuri de buze de la Labello în dreapta și în stânga, dar nu am văzut deloc acest brand prin magazine. Ca să aflu ulterior că acest produs se comercializează, în funcție de țară, fie sub denumirea de Labello, fie... Nivea. A fost o surpriză plăcută pentru mine să descopăr acest lucru pentru că de ceva vreme tot caut varianta Hydro Care și nu o găsesc, iar când mă uitam pe Aoro mi-am zis să-mi încerc norocul. Norocul s-a lăsat încercat și uite așa m-am pricopsit cu 2 balsamuri - unul e deja desfăcut și folosit cu plăcere :) Așa că dacă este vreun balsam de la Nivea pe care nu-l găsiți în comerț, încercați să-l căutați sub această denumire.
Creionul pentru sprâncene de la Catrice - Eye Brow Stylist în nuanța 020 Date With Ash-ton. La capitolul produse pentru sprâncene stau foarte bine, din punct de vedere al consumerismului - am un singur creion care în câteva luni se va duce. Mie-mi place acest creion (un review aici), dar îmi doresc să mai încerc alte produse de acest gen. Atenția mea a fost captată de acest produs de la Catrice, datorită periuței foarte comode și la-ndemână, design-ului și evident, nuanței.
La culoare cred că am dat-o-n bară un pic; am ales cea mai deschisă nuanță, care se potrivește foarte bine cu nuanța părului meu natural. Problema este că urmează să îmi re-împrospătez culoarea de roșu aprins și nu știu cum va arăta pe fața mea atunci, nu știu dacă va scoate în evidență sprâncenele sau nu. În orice caz, îl pot combina cu celălat creion sau îmi pot lua varianta un pic mai închisă, văd eu.
În ceea ce privește consistența creionului, e destul de dur, dar nu într-atât încât să îmi zgârâie pielea sau să fie imposibilă aplicarea produsului. Din acest punct de vedere e maleabil, ușor de folosit în duo cu periuța, este relativ rezistent - nu cred că e water proof, dar stă bine-nemișcat pe srpâncene atâta timp cât nu-l stresezi. Mie îmi place mult nuanța și abia aștept să îl introduc în rutina mea zilnică.
Tangle Teezer este un produs care a trecut cu viteza luminii din lista cu vanity în cea cu must have. Oricum aveam nevoie de o perie și dacă tot am văzut acest produs la reducere, în 345663 de variante, mi-am zis că merită să-l încerc. Mi-am luat oja de la Sally Hansen pentru unghii fragile și Tangle Teezer-ul pentru firul meu subțire, ușor de electrizat și dificil de descâlcit. 
Când a ajuns peria la mine nu aveam așteptări prea mari; arată ca o perie simplă, fără mâner. Am trecut-o odată prin păr... nimic. Nu s-a auzit niciun fir rupându-se și nu mi s-a blocat în păr. Am trecut peria a doua oară prin păr. La fel. Pentru a mă dumeri mai bine, m-am pieptănat cu aceasta imediat după ce m-am spălat pe cap, când părul meu strigă din răsputeri nu mă atinge, că mor (la propriu). Surpriză - Tangle Teezer-ul a trecut testul părului ud fără a-l traumatiza. Dacă ar fi să compar cu o perie obișnuită, aceasta a produs cu 85% mai puține daune firului de păr ud.
Blândețea în procesul de pieptănare se datorează celor două tipuri de peri, mai lungi și mai scurți, amplasați pe câte un rând, alternându-se.  Distanța înre aceștia e destul de mică pentru a pieptăna părul eficient, dar destul de mare pentru a evita formarea de noduri. Eu sunt foarte încântată de acest produs și consider că-și merită banii.
Am optat pentru varianta pe negru, deși acum îmi pare un pic rău că nu l-am luat pe cel mov cu roz. Oricum, găsiți peria pe foarte multe culori și în mai multe variante, trebuie doar să vă decideți care vă place mai mult.
Revlon Colorstay a nimerit în lista mea de dorințe datorită faptului că există gama pentru tenul gras/mixt și pentru că nuanța de față mi s-a părut destul de deschisă pentru mine. Problema mea cu fondurile de ten este că nu reușesc să găsesc o nuanță care să mi se potrivească; ba e mult prea închisă, ba are subtonuri galbene. Recunosc că am avut emoții cât am așteptat acest produs pentru că nu îmi doream sub nicio formă să mă trezesc cu un fond de ten nepotrivit și să nu știu ce să fac cu el. Când am făcut un swatch, am expirat ușurată.
Nuanța ce mi se potrivește este 110 Ivory și cam așa arată când e abia scoasă din tub.
După o întindere sumară, se observă efectul ”iluminator” - zici că e pielea mea, dar mai radiantă.
După ce am blenduit bine produsul, am observat că... nu am observat nimic. Nicio pată întunecată, nicio tentă gălbuie. Super! Am reușit să port acest fond de ten de câteva ori și pot să spun că are o acoperire mică spre medie, în funcție de cantitate - eu prefer un machiaj natural și nu aplic prea mult produs. Nu am observat vreun proces de oxidare pe timpul zilei, pudra și blush-ul se mențin destul de bine aplicate peste fondul de ten. Faptul că produsul are pompiță mă încântă foarte mult, iar prețul rezonabil - muuuuult mai ok decât în magazinele fizice, este încă un plus pentru acest fond de ten. Există și varianta pentru tenul normal și uscat, la care găsiți o gamă variată de nuanțe. Pentru doamnele și domnișoarele cu pielea deschisă la culoare, acest produs merită încercat.
Ultimul produs, dar nu și cel din urmă, este BB cream-ul de la Missha, Perfect Cover, nuanța nr. 21 Light Beige. Deși am văzut că există o variantă și mai deschisă decât aceasta (nr 13 parcă), 21 era cea mai deschisă dintre cele disponibile, așa că dând o căutare pe Google pentru swatch-uri m-am decis să-l procur. 
Am ales varianta mică, de 20 ml, pentru că port de obicei BB cream-urile vara, dar și datorită faptului că nu știam dacă îmi va plăcea sau nu. Plusul cel mare al acestuia este că are factor SPF 42 (!!!), deci nu e nevoie aplicarea unui protector UV - aviz amatoarelor de machiaj super lejer în sezonul cald. Produsele cosmetice sud-coreene ocupă un loc aparte în inimioara mea și când am ocazia să pun lăbuța pe unul, asta fac.
BB cream-ul de față l-am văzut la mai multe bloggerițe, câteva dintre ele fane ale produselor din Coreea de Sud și dacă tot nu am prea multe produse de acest gen, mi-am zis că merită să-l încerc.
Așa arată ”inculpatul” când e scos din ambalaj. Îmi place că e destul de fluid, dar nu apos, facilitând astfel o aplicare ușoară.
După un pic de întindere, arată astfel. Nuanța este o idee mai închisă decât e tenul meu, dar având în vedere că vara mă mai bronzez și eu, cred că se va potrivi și mai bine.
Așa arată după ce l-am întins pe toată suprafața. Aici nu se mai observă tenta un pic închisă, dar având în vedere că e un BB cream coreean, are tendința să se plieze oarecum pe nuanța pielii pe care este aplicat. Din acest punct de vedere chiar nu îmi fac griji.
Nu am reușit încă să-l port de mai multe ori ca să-mi formez o părere mai detaliată, dar acest lucru urmează să vi-l împărtășesc în viitor într-un articol dedicat exclusiv domnului BB cream de la Missha.
Acestea au fost produsele din comanda mea de pe Aoro.ro unde găsești parfumuri, produse de machiaj, îngrijire, coafare la prețuri bune și o mulțime de alte cosmetice online. Experiența mea a fost una plăcută și cu siguranță voi mai frunzări site-ul de fiecare dată când am ocazia - deja am un wishlist cam... exagerat de lung. Am găsit produse care mă costă mai mult în magazinele fizice sau pe care le caut și nu le găsesc decât online, așa că povestea mea cu Aoro e abia la început. 
Ce părere aveți despre acest site? V-ați comandat ceva de pe Aoro?
O zi cât mai frumoasă să aveți!

Comentarii