Manichiura de miercuri: noapte înzăpezită

Bună!
Dacă tot suntem în luna lui Gerar, am decis să realizez o manichiură înzăpezită, mai exact o noapte în care ninge și în același timp se văd câteva stele mai luminoase. Când m-am apucat să o fac mă așteptam să iasă cu totul altceva - dar dacă tot mi-a plăcut rezultatul, am decis să o postez pe bloguleț. Cu ce am realizat-o:
Stickere cu flori și steluțe de pe eBay;
Flormar Matifying Top-Coat (l-am utilizat și aici);
Astor Fashion Studio nr. 20806 (folosită în această manichiură);
Base coat complex fortifiant de la Farmec;  
Astor Fashion Studio nr. 290 Madagascar Waterfall (ați văzut-o aici).

Pași:
1. Pasul unu - degresarea unghiilor și aplicarea base coat-ului;
2. După am aplicat două straturi de Madagascar Waterfall;
3. După uscarea ojei albastre am aplicat oja mint. Am înlăturat de pe penson oja în plus, astfel încât să îmi inspire o pensulă de vopsea, fără prea mult produs pe ea. Prin mișcări de ”vopsit gardul” am aplicat pe unghie și a ieșit cam așa ceva;
4. Pasul următor - aplicarea stickerelor. Eu le-am desprins de pe folie cu un ac - altfel riscați să le rupeți și nu se desprind cum trebuie - și le-am aplicat pe unghiile de la degetul mare și cel mijlociu;
5. Peste tot am aplicat un strat de top coat mat;
6. Rezultatul final, după îndepărtarea ojei nimerite pe piele:
Mie mi-a plăcut dstul de mult rezultatul, arată chiar mai bine decât ceea ce mi-am propus când m-am apucat de el. Sunt mulțumită și de faptul că nu am aruncat oja mint acum multe luni, când mă plângeam pe aici pe undeva că e prea cheală și că mă enervează. Parcă am început să ne împăcăm mai bine...
Cum vi se pare noaptea mea plină de stele și zăpadă? Ce părere aveți? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii