Manichiura de miercuri: stickere florale

Hello!
#manichiurademiercuri din această săptămână este florală; mi-am cumpărat de pe eBay niște stickere cu flori foarte-foarte faine, așa că imediat le-am inclus într-o manichiură. Îngredientele de azi sunt:
Rimmel London 60 seconds, nr. 843 - Midnight Skinny Dip (văzută aici);
Top coat All In One Nail Power de la S.he Stylezone;
Bază complex fortifiant de la Farmec;
Flormar Jelly Look nr. JL02 Salmon Pink (utilizată aici);
Stickere florale de pe eBay.

Pașii:
1. Am degresat unghiile și am aplicat un strat de base coat;
2. Pe unghiile de la degetul mic și cel mare am aplicat două straturi din oja de la Rimmel London;
3. Pe restul unghiilor am aplicat oja de la Flormar, tot în două straturi;
4. Am aplicat stickerele pe unghiile de la arătător și mijlociu. Procesul e foarte simplu: stickerul se plasează în apă, iar când hârtia se înmoaie, stickerul se dezlipește - sub forma unei pelicule fine, dar ușor manevabile. Aceasta se mulează pe unghie;
5. Am tăiat cu forfecuța excesul de sticker (pentru că nu am unghia atât de lungă), iar porțiunea de pe lângă unghie am îndepărta-to cu un q tip înmuiat în acetonă - se îndepărtează ușor. Am aplicat top coat-ul;
6. Rezultatul final:
Cum vi se pare manichiura de azi? Ce părere aveți despre elementul floral, dar despre stickere în general? Mie mi se par foarte ușor de folosit și o idee bună atunci când am chef de o manichiură mai laborioasă, dar sunt prea leneșă sau ocupată ca să o realizez.

Comentarii