Benzi depilatoare pentru față de la Farmec

Bună!
Articolul de azi este dedicat benzilor depilatoare de la Farmec, mai exact, benzilor pentru față. Acestea vin într-o cantitate de 10 benzi și 2 pliculețe cu șervețele pentru îndepărtarea cerii per ambalaj. Am dat în jur de 10-15 lei de această cutie. 
Am procurat varianta cu ceară albă și argan pentru că eram curioasă care este diferența față de benzile cu extract de orhidee. Răspunsul: culoarea cerii - care e albă aici și roz la benzile cu extract de orhidee, mirosul, care e diferit dar la fel de plăcut. La capitolul eficacitate mi se par la fel: se încălzește banda cu ceară, se aplică pe zona destinată, se netezește și se îndepărtează cu o mișcare bruscă, trăgând banda în direcția opusă creșterii firului de păr. Simplu? Simplu!
Produsele Farmec au apărut în casa mea în ultima jumătate a anului 2016, nu îmi pot explica această afinitate pentru un brand, dar cert este că îmi place. Benzile de față sunt ok, nu irită pielea, șervețelele de îndepărtat ceara sunt eficiente. Totuși, benzile nu oferă un rezultat de 100%, nu pot să zic că îndepărtează toate firele, deoarece mai observ unul-doi pe ici-pe colo. Faptul că nu-mi irită pielea e marele plus, de aceea continui să le procur pe acestea - am mai avut benzi de la alte firme și nu ne-am împăcat la fel de bine.
Per total, eu recomand acest produs dacă aveți nevoie de o îndepărtare în mare a firelor; dacă sunteți brunetă, s-ar putea să nu fie foarte eficiente.

Comentarii