Manichiura de miercuri: galben festiv

Bună!
Pentru #manichiurademiercuri din această săptămână am pregătit o specialitate cu mult galben :) 
Ingredientele:
Oja S.he Stylezone nr. 121/300 (în premieră);
Ciate mini în nuanța PPM406 - All Aglow (a se vedea utilizată aici);
All in One Nail Power top coat de la S.he Stylezone;
Flormar nr.310 Snow White (folosită aici);
Bandă bronz autocolantă și stickere pentru unghii de pe eBay

Pașii au fost următori:
1. Am degresat unghiile și am aplicat base coat-ul;
2. Am aplicat un strat din oja albă de la Flormar pentru potențarea ojei galbene, care pe unghia ”goală” e cam transaprentă, chiar și în două straturi;
3. După ce oja de la Flormar s-a uscat, am aplicat un strat din oja de la S.he Stylezone. Unghia de la inelar am dat-o cu ojă doar pe jumătate;
4. Am aplicat pe unghiile de la degetul mare și arătător un strat din oja Ciate. Pe unghia de la degetul mijlociu am aplicat un sticker cu inimioară și steluțe, iar pe unghia de pe inelar și degetul mic am aplicat banda autocolantă;
5. Ultimul pas - am aplicat top coat-ul și rezultatul final a fost;
Mie-mi place manichiura din mai multe motive: pentru că e galbenă, plină de soare, unește în ea mai multe elemente, într-o formă armonioasă. Ce părere aveți?

Comentarii