IDC Institute Great Feelings - gel de duș Fall in Love with Yourself cu aromă de mango & papaya

Bună!
Azi pe blog vă prezint un mini review la gelul de duș de la IDC Institute, colecția Great Feelings. Gelul pe care îl am eu se numește Fall in Love with Yourself și e cu aromă de mango și papaya, preferata mea din ultima perioadă. Gelul l-am procurat de pe elefant.ro, singurul distribuitor a cosmeticelor de la IDC Institute în România. Deși prețul întreg al acestuia era de vreo 23 de lei, eu l-am prins la o promoție prin primăvară și am dat doar 10 lei. Pentru 500 de ml de produs cred că a fost o afacere bună.
Acum să revin la gelul în sine: e portocaliu și îmi place ambalajul. Din păcate, are un miros foarte chimic și e necesară o cantitate destul de mare de produs pentru a produce spumă. Deci eu nu l-aș recomanda după o sesiune de jogging sau o oră la sală; curăță delicat, dar nu în profunzime, să-i zic așa. Plusul este că mirosul nu se păstrează pe piele și gelul, deși e de un portocaliu turbat, nu pătează pielea - pentru că da, așa mi-a creat impresia când l-am văzut face-to-face.
În concluzie, gelul de duș are un miros cam prea artificial pentru preferințele mele, se consumă repede și nu merge folosit după efort. Nu l-aș mai cumpăra.
Voi ce gel de duș folosiți? Ce părere aveți despre produsele ce nu fac spumă?
O zi minunată vă doresc!

Comentarii