Monthly Makeup Basket - Februarie 2019

Bine v-am regăsit!
Voi intra direct în pâine, adică vă voi arăta ce produse de makeup voi folosi luna aceasta. Pentru ianuarie nu am făcut niciun plan, pentru că a fost luna sărbătorilor, am mai făcut o pauză de la produsele pe care le voi arăta acum, m-am jucat cu mai multe palete de farduri, știți voi cum e :)
Tot în ianuarie am fost în sesiune, nu prea am ieșit din casă și când trebuia să merg undeva, optam pentru un machiaj foarte discret. Și ca să nu vă țin prea mult cu poveștile mele, acestea sunt produsele pe care vreau să le folosesc luna aceasta:


Și voi începe cu ochii; dacă sunteți curioși ce am folosit în decembrie sau noiembrie, vedeți pe blog :)





La capitolul acesta nu s-a schimbat mai nimic: mascara de la Essence își trăiește ultima lună în colecția mea, în martie urmează să-mi cumpăr alta (la fel). Nu folosesc o mascara mai mult de 3 luni din motive de igienă. 
Creionul negru de la Oriflame, The One: e un produs bun, care nu se transferă dacă aplic o bază pentru fardul de pleoape mai întâi. Dacă nu aplic nimic, se transferă pe parcursul zilei. Nu știu cât timp îmi va lua să-l termin, dar sper ca până în iunie să dispară din colecția mea.
Paleta de farduri de la Avon, Berry Love: ați văzut-o din decembrie încoace la mine. E unul dintre cele mai vechi produse de makeup din colecția mea și până în vară sper să le termin. Scopul meu este să consum primele trei nuanțe, cea mov va pleca la gunoi odată ce le termin pe celelalte. E o paletă destul de bună pentru machiajul de zi, dar e cam veche, fardurile sunt o idee cam prăfoase acum pe final, iar cel mov închis nu se blenduiește extraordinar. În plus, Avon nu e CF, iar eu mi-am propus anul acesta să consum toate produsele de makeup testate pe animale.
Sprâncenele mi le fac tot cu gelul de la Freedom Makeup și mă miră faptul că încă nu am atins fundul borcanului, deși simt că am trecut de mult de jumătatea produsului. Gelul e încă maleabil, nu am observat să se fi modificat ceva la el în ceea ce privește consistența, rezistența, pigmentarea, duritatea sau mirosul.




În ceea ce privește produsele pentru față, aveam impresia că nu am consumat mare lucru, dar comparând cu poza din decembrie se vede - în special la bronzer - că produsele acestea au fost iubite și folosite. Acestea de față reprezintă singurele din categoriile din care fac parte - nu mai am un alt iluminator, bronzer sau pudră.
BB Dollish Veil Vita e folosit cu drag și spor. Pudra liberă de la Innisfree și ea. Deși pare a fi pe sfârșite, fiind o pudră liberă, mă va mai ține o lună cel puțin. Nu sunt tristă că o voi termina - am alta identică pe drum; doar că e de ceva timp în colecția mea și nu vreau să o irosesc lăsând-o neatinsă prin vreun sertar.
Iluminatorul de la Makeup Revolution nu pare a fi cine știe cât de folosit, pentru că în ianuarie am încercat să folosesc un fard dintr-o paletă nouă pe post de iluminator, dar nu ne-am înțeles prea bine pe termen lung și m-am întors la acesta. Nu cred că voi atinge partea de metal anul acesta, dar e un produs CF și nu mă grăbesc să-l consum.
Bronzerul de la Paese, deși îmi place foarte mult, sper să-l termin până la finele anului. Are în compoziție elemente naturale și perioada sa de valabilitate nu este foarte lungă. Cu toate acestea, mă bucur zilnic de bronzer, e perfect pentru mine.


Cred că cele mai multe schimbări au avut loc la capitolul produse de buze. Mă ambiționez să consum acest ruj roșu de la Avon și cred că până în aprilie îl dau gata. Motivul e același ca în cazul paletei Berry Love - e un produs mai vechi și Avon testează pe animale.
Am terminat creionul de buze de la Makeup Revolution și uitându-mă prin colecție, am redescoperit acest tint de la Aritaum, pe care, conform benzilor argintii, am încercat să-l consum la un moment dat. E și el de ceva timp în colecție și nu vreau să-l irosesc; deși folosesc nuanțe de portocaliu preponderent în sezonul cald, acest tint îi oferă o nuanță ușor portocalie rujului roșu și se vede foarte frumos pe buze.


Parfumul acesta îl vreau terminat până la finele primăverii. Mi se pare potrivit pentru sezonul rece și deja am trecut de jumătate. Din ojele de luna trecută, mi-a rămas doar aceasta albastră de la Rimmel London, căreia i-am alăturat altele trei - pe post de topper. Două sunt de la OPI, una din colecția Liquid Sand și cealaltă cu bucăți mari de glitter în ea. Ultima ojă este un sclipici subtil de la Oriflame The One.
Pentru că luna aceasta este cea mai scurtă din an, nu mă aștept la cine știe ce progrese, dar vedem în martie dacă am reușit să consum ceva. Până atunci, o săptămână ușoară să aveți!

Comentarii