Manichiura de miercuri: February hearts

Bună!
Ziua îndrăgostiților se apropie cu pași repezi și asta duce cu gândul la o ținută perfectă, un machiaj senzual și o manichiură frumoasă. Desigur, tot timpul poți opta pentru o ojă roșie, un french sau nude. Eu însă sunt adepta lucrurilor complicate așa că azi în cadrul #manichiuriidemiercuri vă prezint o idee. Ingredientele de azi sunt:
1. Ojă peel-off Kasako Docai;
2. Avon Pro+ Hollywood Collection, nuanța Drive In (văzută aici);  
3. O.P.I. Polka.com NL E71 (am folosit-o aici);
4. Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105 (aici); 
5. Sally Hansen - Miracle nail thickener, base coat (aici);
6.Sally Hansen nr. 415 Ruby Do (utilizată aici);
7. Dotting tool de pe eBay;
8. Stamping kit de pe eBay;
9. S.he Stylezone All in one nail power top coat (aici). 

Pașii:
1. Am aplicat base coat-ul de la Sally Hansen pe toate unghiile, cu excepția celeia de la degetul mijlociu, pe care am aplicat oja Kasako Docai;
2. Pasul următor - am aplicat un singur strat de ojă roșie Miss Sporty pe unghiile de la degetul mare și degetul mic;
3. După care, am aplicat pe unghiile de la arătător și inelar oja nude de la Avon, tot într-un singur strat;
4. Pe unghia de la degetul mijlociu am aplicat, prin metoda burețelului, oja sclipicioasă de la O.P.I.;
5. Pe unghia de la inelar am ștampilat niște inimioare în nuanța Ruby Do iar pe unghia de la degetul arătător am desenat o inimă cu aceeași ojă;
6. Am îndepărtat oja din jurul unghiilor și am aplicat top coat-ul de la S.he;
7. Rezultatul final:
Mie-mi place rezultatul, mai puțin inima ”grasă” de pe unghia de la arătător. Mi-am cam ieșit din mână dar se rezolvă. Îmi place în mod special sclipiciunea de pe degetul mijlociu :)
Ce părere aveți? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii